12 Reacties

7 maanden geleden

Oh wat een lastige tijd :( ik hoop op het beste voor jullie. Heel veel sterkte ❤️

7 maanden geleden

Lieverd toch🥹. Ik ben met de 6 weken ook heftig gaan bloeden. Zij hebben met de echo gekeken en zagen ook geen vrucht, vk gaf letterlijk aan dat t 100% nee niet 90% maar 100% een miskraam zou worden. Ik heb 1 week gewacht dus tot zo’n 7,5 week en heb de vk gebeld met ik weet t niet maar ik voel mn kind daar gewoon zitten ( ja klinkt gek). Ik mocht toen langs komen en tadaaaa en mooie hartje zien kloppen. 1 wijze les, de vk heeft niet altijd gelijk. Ik ben inmiddels bijna 12 weken.

7 maanden geleden

Ahwww hoop zo dat het toch goed komt ❤️🙏🏻

7 maanden geleden

Reactie op nina110724

Lieverd toch🥹. Ik ben met de 6 weken ook heftig gaan bloeden. Zij hebben ...
Jeetje wat een wonder!! Wat moet dat geweldig voor je zijn geweest om gewoon een goede echo te zien. Hoe kan dat nou dan joh??? Ze zeggen dat het met 6-7 weken echt al te zien moet zijn. Ik moet morgen naar het ziekenhuis, ik blijf hopen en bidden op toch een goede echo. Maar het verdriet maakt me helemaal gek. Dankjewel voor het delen, hoop doet leven ❤️

7 maanden geleden

Hoe is het gegaan ? 🙏🏻❤️

7 maanden geleden

Bij mij was er op de echo bij de verloskundige ook niks te zien met 6 weken en 3 dagen en moest er vanuit gaat dat ik een miskraam had, toen dezelfde dag naar de gynaecoloog geweest en ze zagen een mooi vruchtje met een kloppend hartje. Ondertussen 10 weken en 3 dagen zwanger!

7 maanden geleden

Hoe is het gegaan?🩷

7 maanden geleden

Bedankt dat jullie ernaar vragen 🤍 helaas gisteren weer een slechte echo. Vruchtje was 7.1mm en zou op 6+3 uitkomen qua groei nu, maar dat is waarsch het termijn waarop het gestopt is met groeien, aangezien ik ruim 7 weken zwanger zou moeten zijn nu (ik had 3 november een positieve ovulatietest en 14 november een positieve zwangerschapstest). Weer dat stille beeld zien en dan ook nog met zo’n ongevoelige gynaecoloog… pfff. Morgenochtend vroeg heb ik weer een laatste echo, als het morgen weer slecht is ga ik daarna nog aan de medicatie om de miskraam op te wekken. 😢 ik had er eerst nog een klein beetje vertrouwen in door allerlei verhalen die ik las, maar dat is nu eigenlijk echt helemaal weg.

7 maanden geleden

Jeetje meid 🥺 dikke knuffel van mij ookal ken ik je niet! De verloskundige kunnen inderdaad zo hard zijn echt belachelijk. Ik duim ondanks t slechte nieuws voor je!!

7 maanden geleden

Hier kan je echt niks aan doen, het is niet jouw schuld! Je zegt het zelf, bij je zoontje leefde je zo ongezond en waren de omstandigheden veel slechter…en toch heb je een gezonde zoon gekregen. Zo zie je maar dat je er weinig invloed op hebt. Het zat gewoon niet goed deze keer… Heel veel sterkte!

7 maanden geleden

Oh nee wat pijnlijk 😔 heel veel sterkte en inderdaad weet dat jij hier echt niks aan kunt doen 💛

7 maanden geleden

Bedankt voor het meeleven en jullie lieve berichtjes, vind ik heel fijn ❤️❤️