12 Reacties

4 maanden geleden

Vandaag weer de pillen, zonder succes. Anders moet het een keizersnede worden worden. 😞

4 maanden geleden

Heb je de pillen tot nu toe alleen oraal gekregen of ook vaginaal?

4 maanden geleden

Reactie op Dippie

Heb je de pillen tot nu toe alleen oraal gekregen of ook vaginaal?
Oraal. Vaginaal doen ze hier blijkbaar niet? 😞

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Oraal. Vaginaal doen ze hier blijkbaar niet? 😞
Oh dat is jammer, waar ik werk doen we 1 dag 3x oraal en de volgende dag 3x vaginaal als oraal weinig effect heeft gehad. Misschien iets om wel nog te bespreken voor de resterende giften vandaag? Heb je de ballon nog of is die eruit gehaald? Ik duim voor je dat het effect gaat hebben 🤞🏼

4 maanden geleden

Reactie op Dippie

Oh dat is jammer, waar ik werk doen we 1 dag 3x oraal en de volgende dag 3x ...
Dank je wel! Ik ga het bespreken. VK zei dat ik dus blijkbaar vaginisme heb. Was me tot op heden niet bekend. Hier ben ik erg verdrietig om en maak me ernstig zorgen. Kan ik wel vaginaal bevallen? Hoe nu verder? Zal dit impact hebben op mijn gemeenschapsleven met mijn partner. Vele vragen. Als dit niet werkt - en toucheren kunnen ze niet bij mij - dan moet ik een keizersnede ondergaan. Ik maak me nu zoveel zorgen. Lig alleen maar te huilen in het ZH.. 😞

4 maanden geleden

Vandaag pillen gekregen en binnen 4 uurtjes bevallen. Ik wens je veel succes ❤️

4 maanden geleden

Reactie op lsdnia

Vandaag pillen gekregen en binnen 4 uurtjes bevallen. Ik wens je veel succe ...
Wat fijn!! Ben heel blij voor je! Ik ga morgen dag 4 tegemoet en ze willen geen meer geven :-(

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Dank je wel! Ik ga het bespreken. VK zei dat ik dus blijkbaar vaginisme ...
Wat vervelend dat je er zo onwijs doorheen zit, zeker in een periode als nu 😞 Kan me voorstellen dat de hormonen het er ook niet veel makkelijker op maken. Als je na de bevalling een beetje bekomen bent, of in het geval dat je huisarts een kraamvisite aflegt zou ik je willen adviseren om het stukje van vaginisme met hem of haar te bespreken, zij kunnen je hierin verder begeleiden, er zijn wel opties voor maar dat is pas iets voor na je bevalling. Voor nu probeer het rustig aan te doen en alles stap voor stap, voor je het weet is je kindje er 🍀😘

4 maanden geleden

Reactie op xsheroon

Wat vervelend dat je er zo onwijs doorheen zit, zeker in een periode als nu ...
Dank je wel!! Ze willen nu langer de pillen geven. Hoop dat het geen kwaad kan en nu wel wat doet?! ❤️❤️

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Dank je wel!! Ze willen nu langer de pillen geven. Hoop dat het geen kwaad ...
Ik ga voor je duimen dat het goed doorzet! 🍀😘 Voel je je een beetje beter erbij nu?

4 maanden geleden

Reactie op xsheroon

Ik ga voor je duimen dat het goed doorzet! 🍀😘 Voel je je een beetje beter ...
Wat lief! Dank je wel!! Dat heb ik ook echt nodig. Het gaat wel oké op zich. Ik voel me wel erg op en teleurgesteld, omdat mijn lijf nergens op lijkt te reageren. Heel naar. Ballon werkte niet, 0 cm ontsluiting geen krampen of weeën. Ik voel me een beetje 'kapot'? En anders willen ze over een paar dagen proberen met een pompje opnieuw ballon te zetten, maar pompje gebruik ik liever niet. Ik voel me daar niet prettig bij en een ruggenprik kunnen ze niet geven. Schijnbaar heb ik vaginisme (wat ik voorheen niet wist), waardoor ballon, toucheren et cetera allemaal niet lukt. 😞 hoop dat alles goed en wel is met jou/jullie! ❤️

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Wat lief! Dank je wel!! Dat heb ik ook echt nodig. Het gaat wel oké op zich ...
Ik kan me goed voorstellen dat het heel naar is allemaal zeker met het verhaal van vaginisme erbij, maakt het niet heel makkelijk voor je 😞 Hebben ze nog wat gezegd over een eventuele keizersnede of wachten ze eerst de tabletten en evt nieuwe ballon af? Probeer wat afleiding te zoeken, ook al kan ik me goed voorstellen dat het even uitzichtloos lijkt, als je je kindje in je armen hebt uiteindelijk ben je dit hopelijk snel vergeten 🥺🫶🏼 Hier is alles wel rustig nog, af en toe wat voorweeën denk ik maar niks wat doorzet. Ik krijg volgende week dinsdag de ballon ‘savonds en verdere inleiding de dag erna. Vind het vooral mentaal een lastig herhaal op dit moment