15 Reacties
2 jaar geleden
Kan zijn dat vermoeidheid jouw misselijkheid triggert. Ik had dit in het tweede trimester van mijn vorige zwangerschap
2 jaar geleden
Ik merk wel de hele dag misselijkheid maar in de avond wordt het bij mij een stuk erger. Heb nog geen goede tip gevonden
2 jaar geleden
Ik zit in mijn eerste trimester en ben ook de hele dag misselijk maar avond en ochtend op Max
2 jaar geleden
Ja hier ook in de avond/ eind van de middag het meest misselijk, had dit bij de andere twee zwangerschappen ook.
Als ik erg vermoeid ben dan is het veel erger en begint het ook al veel eerder op de dag.
Ik gebruik Okugest van VSM en dat werkt bij mij heel goed, had dit bij de andere twee ook wel gebruikt willen hebben maar wist toen niet dat het bestond!!!
Met die tabletjes kom ik de avond aardig door en kan ik zelfs redelijk goed eten koken (lees: vlees bakken 🤮)
2 jaar geleden
Ik opende dit forum om hier iets over te posten. Ook erg veel last van sinds een paar dagen. ‘S morgens ook overigens. Ik word er een beetje zenuwachtig van, ben bang dat het nog veel erger gaat worden, dat had ik in mijn vorige zwangerschap ook.
Bedankt voor de tip van de okugest, dat ga ik ook eens proberen.
2 jaar geleden
Herkenbaar! Hoewel ik ook 's ochtends last heb en overdag ook in vlagen misselijk ben. In de avond is het wel echt het ergst.
Ik kijk overdag eigenlijk steeds uit naar het avondeten (warm, ik kies iets waar ik het meest zin in heb), maar weet ondertussen dat ik het helaas niet binnen kan houden. En dan heb ik 's nachts weer honger..
Dit begon (gelukkig) pas 5 dagen geleden en ik ben net 10+3. De verloskundige zei vorige week nog dat ik waarschijnlijk het ergste qua symptomen wel gehad zou hebben in mijn 9e week, maar niets is minder waar helaas..
2 jaar geleden
Vermoeidheid is voor mij een hele grote trigger en geen grote maaltijden eten, dus zeker ‘s avonds maar een half bord nemen. En koud drinken en geen strakke kleding dragen helpt tot nu toe nog voor mij