37 Reacties

één maand geleden

Ik ben met behulp van ouderschapsverlof van 5 naar 4 dagen gegaan en ik kijk hoe het bevalt

één maand geleden

Ik werk op contract 40 uur en neem 1 dag betaald ouderschapsverlof. Dit vul ik aan met 1 dag verlof omdat ik nog een aantal dagen op te maken had. Drie dagen (24 uur) werken bevalt me goed, al heeft mijn baas aangegeven dat ik met mijn functie toch minimaal 32 moet werken. Even uitzoeken wat ik hier in het nieuwe jaar mee wil…

één maand geleden

Ik werk 2 dagen (20 uur) 😄

13 dagen geleden

Reactie op mandy220921

Ik werk 2 dagen (20 uur) 😄
Dat is fijn! Wat voor werk doe je?

13 dagen geleden

Reactie op ietsmetkaas

Ik werk op contract 40 uur en neem 1 dag betaald ouderschapsverlof. Dit vul ...
Ja dit krijg ik dus ook te horen. Waardoor ik volgend jaar mijn contract niet wil verlengen. Ze zijn maar even zo klein. En toch fijn om thuis met ze te zijn. En tegelijkertijd wil ik al mijn ingestopte moeite en ervaring niet zo opgeven. En in mijn verlof ging het ook prima dus snap de hele gezeik ook niet 🙈

12 dagen geleden

Ik werk nu 3 dagen omdat ik nog wat verlofuren op kon maken. Per 1 januari ga ik terug naar 4 dagen, omdat mijn manager aangaf dat voor mijn functie minimaal 32 uur nodig is. Vind dit erg lastig, maar is financieel ook geen optie om minder te gaan werken…

12 dagen geleden

Reactie op ietsmetkaas

Ik werk nu 3 dagen omdat ik nog wat verlofuren op kon maken. Per 1 januari ...
Ik heb 40 uur op contract en heb 1 ouderschapsdag

12 dagen geleden

3 dagen

9 dagen geleden

Reactie op ietsmetkaas

Ik werk nu 3 dagen omdat ik nog wat verlofuren op kon maken. Per 1 januari ...
Hier dus precies hetzelfde verhaal, bah

7 dagen geleden

Ik werk 3 dagen en mijn man 4. Ik zou iets meer kunnen werken red ik dan prima maar dan moet ze een dag extra naar de opvang en dat vind ik duur en denk dan ja waar werk ik eigenlijk voor.😂 Helaas niet gezegend met veel familie die zou willen oppassen. Schoonmoeder doet al 1 dag en dat vind ik ook prima zo . Financieel redden we het ook en ze zijn maar even klein

7 dagen geleden

Reactie op roosss12

Dat is fijn! Wat voor werk doe je?
Ik werk in de slagerij! Wil wel graag wat anders haha!😊

7 dagen geleden

Ik ga beginnen met 2 dagen (1 opvangdag, 1 dag oma) en dan vanaf mei wanneer mijn verlof op is; kijken of ik 3 dagen wil werken… Ze zijn maar heel kort echt jong dus ik zou zeggen als het kan, geniet er van! Werken kan altijd nog

7 dagen geleden

Dit is super persoonlijk. Ik werk nu met kinderen 32 uur en moet er ook niet aan denken om minder te werken. Een managementsfunctie wordt dan inderdaad lastig en vind werk voor mezelf ook belangrijk. De kinderen gaan 3 dagen naar de opvang en dat gaat super goed. Dus voor ons werkt dit het best, maar voor een ander wellicht niet.

7 dagen geleden

Hier nu het dilemma ik heb een vast contract aangeboden gekregen van maar 10 uur. Ene kant denk ik heerlijk lekker veel zelf met mn kindjes zijn. En makkelijker regelen met zwemles en andere afspraken van ook de oudere kids. Aan de andere kant is 24 uur financieel wel heel aantrekkelijk.

7 dagen geleden

Ik heb 28 uur op contract en neem daarvan 8 uur ouderschapsverlof op. Ik werk dus maar 2,5 dag. Kleintjes gaan 1 dag naar de opvang. Ik wil graag zoveel mogelijk van ze meemaken en financieel redden we het prima zo.

6 dagen geleden

Ik heb 32 uur op contract en neem 12 uur ouderschapsverlof op per week. Ik werk dan 2 dagen van 6:30-16 en om de week op zondag van 9:30-13. Mijn man brengt ons zoontje op de dagen dat ik werk naar de opvang om 8 uur en ik haal hem om 16 uur weer op. Op de zondag is mijn man thuis dus hoeft hij niet weg. Financieel is dit bij ons mogelijk en daarom wil ik dit ook in de toekomst blijven werken.

5 dagen geleden

Ik werk 2 dagen