4 Reacties

3 maanden geleden

Oe, ik begrijp je wel hoor. 1 fles zou ik nog wel doen misschien, maar meer vind ik ook nog lastig. En toch ook 6 weken verder. Ik lees even mee.

3 maanden geleden

Ik heb hetzelfde maar ben nog niet aan kolven begonnen (3 weken oud), dus kan sowieso nog niet weg gaan. Mijn vriend had hetzelfde voorgesteld maar de kleine moet nog uit een flesje leren drinken. Maar buiten dat…ik vertrouw niemand zoals ik mezelf vertrouw. Zelfs mn vriend niet. Erg eigenlijk…maar mn vriend is wat makkelijker en valt bijvoorbeeld op de bank gewoon ik slaap terwijl hij de kleine vast heeft. Of laat hem onbeheerd in het nestje of de kinderwagen slapen terwijl bij buiten gaat roken. (De kleine kan al op zn zij draaien en daardoor met zn neusje tegen de zijkant aan komen.) daardoor kan ik het ook allemaal moeilijk loslaten…

3 maanden geleden

Herkenbaar!! Hier flesvoeding maar ben ook niet meer weg geweest dan even boodschappen doen. Vandaag wellicht voor eerste keer even wat met de oudste alleen doen maar vind het ook moeilijk. Precies zoals je schrijft mijn man doet het super goed en het is de 2e maar toch wil ik zelf die controle nog wat hebben🤭

3 maanden geleden

Ik herken het wel hoor! We zijn al wel eens een uurtje met zn 2en weg geweest (we moesten belastingaangifte laten doen, moest toch echt een keer), dus toen waren beide kinderen bij opa en oma. Dat ging heel prima. En een keer een uurtje omdat we met de oudste naar de huisarts moesten. Volgend weekend gaan mijn schoonouders verhuizen en heb ik in principe een dag oppas voor beide kinderen zodat we kunnen helpen. Maar ik denk dat ik voor de jongste een halve dag toch wel genoeg vindt xD bij een beetje dag wordt ik toch wat zenuwachtig