8 Reacties

3 maanden geleden

Ach lieve mama, wat mooi dat je dit zo voelt. Het is toch alleen maar een mooi gevoel dat je hebt? Je bent niemand iets verplicht. Als je borstvoeding zou geven, zou ook niemand anders je baby kunnen voeden… En je baby is ook pas 9 dagen. Ik vind echt dat je nog helemaal niets uit handen zou moeten geven (sowieso moet je niets natuurlijk).

3 maanden geleden

Ohhh dat herken ik wel!! Vooral de eerste dagen niet gedaan. Nu heb ik er wat minder moeite mee onze kleine is inmiddels 18 dagen en nu vind ik het prima als oma hem een flesje geeft. Maar doe vooral wat je zelf prettig vind 🥰🥰je bent niks verplicht! Hier ook 2e kindje en tussendoor 2 miskramen gehad en herken wel wat je zegt.. zou zelf ook liefst hele dag met de kleine knuffelen🤭🥰🥰🥰🥰

3 maanden geleden

Je bent 9 dagen geleden bevallen. Mijn baby is iets ouder en maar door 2 anderen vastgehouden tot nu toe. Laat staan dat ik iets anders laat doen. Neem de tijd die je nodig hebt, je bent niemand iets verplicht 😘

3 maanden geleden

Mijn dochter is 4 weken en heb alleen nog zelf & mijn partner de fles gegeven. Ik vind het fijn om dat zelf even rustig te doen omdat mijn dochter last heeft van krampjes. Helemaal niks mis mee dat je dit zelf wilt doen!

3 maanden geleden

Onze zoon is nu 3.5 week en hier hebben opa en oma ook nog niet verschoond of gevoed... Vasthouden natuurlijk wel en mijn nichtje ook (was achteraf verbaasd hoe makkelijk ik het aanbood, zelfs mijn 2 beste vriendinnen hebben hem nog niet vastgehouden), verder ook nog niemand 😆 Vind ik t lastig? Hmm, weet ik niet zo goed. Misschien wel ja, ik mis hem al als ik ff een paar uurtjes op bed ga liggen en hij beneden is bij mijn man en dochter 🤣 Maar vind t niet per se moeilijk als een ander hem vasthoudt, ik doe t gewoon liever zelf 😂😂

3 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Onze zoon is nu 3.5 week en hier hebben opa en oma ook nog niet verschoond ...
Oh ja en ik sluit me aan bij de rest; je moet helemaaaaaal niks!! Het is echt niet erg en volstrekt normaal, je baby is net een week oud 🥰 Lekker claimen hoor, dat minimensje. Als iemand hem mag claimen ben jij het 😌🤍

3 maanden geleden

Ik had dit ook! Ook tweede kindje na een miskraam en redelijk intense zwangerschap. Wilde haar ook met niemand delen. Nu is ze bijna 4 weken en gaat het makkelijker maar ik heb ook al een huilende oma aan de tel gehad.. ik heb namelijk gewoon gezegd nee je mag haar niet vasthouden want ik doe voeden en daarna weer slapen (ingebakerd in bed). Gesprek over gehad, uitgelegd dat ik een bepaald idee in m’n hoofd heb en nu kan ik het iets meer loslaten maar blijft mijn baby 🤣

3 maanden geleden

Er bestaat geen regel dat je je kind moet afgeven aan wie dan ook he! Het is jouw baby en jij bepaald! Het is geen pop die je doorgeeft. Als jij de baby alleen wil vasthouden kan je bezoek naast je komen zitten en naar de baby kijken! Net zoals je een peuter leert; kijken met je ogen!