28 Reacties

één maand geleden

Reactie op Beanie85

Ja precies, kijk altijd goed om een ouder eerlijk te vertellen dat het nog ...
Idd! Fijn om van iemand met ervaring te horen. Er zijn iedere dag op beide babygroepen totaal ongeveer 5-6 leidsters en max 18 kindjes.

één maand geleden

Reactie op SNL93

Idd! Fijn om van iemand met ervaring te horen. Er zijn iedere dag op beide ...
Oh, wow! Echt? Zo veel?? Is het een verticale groep?

één maand geleden

Reactie op Adventuretime

Geen tips helaas, maar wel dezelfde ellende. Dochter is ook zo’n 8 keer op ...
Update.. vandaag is ze weer op de opvang geweest en het ging opeens heel goed! 3 keurige slaapjes gedaan en kennelijk gedroeg ze zich voorbeeldig. Ik kan het bijna niet geloven. Zou ze opeens een beetje gewend zijn??

één maand geleden

Hier hadden wij dat bij onze dochter (bijna 3 jaar). Ze zat toen ook in een groep met wat minder ervaren leidsters. Ze huilde sowieso nog veel omdat we niet wisten dat ze kma had. Een dag was er iemand van een andere groep daar aan het invallen en die heeft eigenlijk voorgesteld om haar over te plaatsen naar de groep waar ze zelf staat. Super fijn. Stonden 2 “oudere” dames met zelf wat oudere kids zeg maar. Dus die er echt al jaren werkten. Niks ten nadele naar mensen die net van school komen overigens hoor! Maar mijn dochter had het gewoon nodig. De eerste weken gingen nog steeds niet top, maar wel beter! Zij hebben ons ook geholpen met de zoektocht waar ons dochtertje last van had, kma dus☺️

16 dagen geleden

Reactie op Adventuretime

Update.. vandaag is ze weer op de opvang geweest en het ging opeens heel go ...
Ben benieuwd hoe het nu gaat? Wij dachten dat eindelijk beter ging maar we zijn op vakantie geweest een week en nu moet ze weer heel erg wennen

16 dagen geleden

Reactie op cecilialalala

Ben benieuwd hoe het nu gaat? Wij dachten dat eindelijk beter ging maar we ...
Wat toevallig, wij zijn vrijdag terug gekomen van vakantie en de laatste keer opvang was waarover ik had geschreven. Ze gaat woensdag weer, maar ik ben er een beetje bang voor. Ze is sinds we terug zijn helemaal ontregeld, drama 😅 Terwijl ze het op vakantie echt goed deed. Balen dat jullie dochter ook weer moet wennen. Gaat het thuis wel goed met dutjes enzo?

14 dagen geleden

Reactie op Adventuretime

Wat toevallig, wij zijn vrijdag terug gekomen van vakantie en de laatste ke ...
Laat maar weten hoe dat ging ben benieuwd! Ja thuis gaat opzich wel ok. Beetje wisselend per dag. In principe slaapt ze ‘s avonds wel goed maar overdag ook minder. Eigenlijk sinds ze de 4 maanden slaap regressie heeft gehad… Nu nog twee weken opvang en dan weer vakantie. En begin februari gaat ze naar een nieuwe opvang dus ben ook bang dat dat weer drama wordt.