11 Reacties
2 maanden geleden
Wij gebruiken Cinnababy druppels van vsm bij onze dochter van 4 weken . We hadden die ook gebruikt bij onze oudste dochter en dat hielp goed. Nu gebruiken we het weer en werkt het weer goed. Het is op natuurlijke basis dus dat vinden wij ook fijn. Misschien helpt dat voor jullie!
2 maanden geleden
Naar de osteopaat!
Mijn dochtertje poept ook 1x per 2/3 dagen, met kramp als gevolg. Gisteren bij de osteopaat geweest en moet nog een paar keer heen maar ze heeft dus spanning rond haar heiligbeen en rechtsonder in haar buikje.
Gisterenavond heeft ze geen krampen gehad en ze laat opeens super veel scheetjes, ik hoop dat de poepbroek snel volgt. En dat het probleem natuurlijk verholpen is over een paar behandelingen!
Maar ik heb zelf goede ervaringen met osteopathie dus ik verwacht dat eigenlijk wel ☺️
Wat ik nu doe met krampjes is haar buikje met olie masseren, rondjes draaien met de klok mee. En als ze haar voetjes strekt van de pijn, duw ik haar voetjes terug.
Ook probeer ik het fietsen maar de osteopaat raadde dat juist weer af en zei dat een halve draai met de heupjes dan beter is, eerst de ene kant op en dan de andere kant op. Daarna de beentjes tegen de buik drukken en vaak komen er dan al scheetjes!
2 maanden geleden
Hier ook een kindje die heel weinig poept (om de 3/4 dagen vloeibare poep) ik merk niet dat ze last heeft van krampen. Iemand tips?
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Naar de osteopaat!
Mijn dochtertje poept ook 1x per 2/3 dagen, met kramp a ...
Wij ook gedaan! En zelfde dag gestart met probiotica, sinds de 1e behandeling heeft ze zachtere ontlasting en wordt nog steeds beter. Poept nu ook 2 a 3x per dag. Gaan vrijdag nog een keer heen maar is eigenlijk al niet meer nodig zo goed gaat het nu.
2 maanden geleden
Inderdaad naar osteopaat gaan! Zoontje had ook wat moeite met poepen en had een blokkade in de dunne darm, heeft hij verholpen. Zijn gisteren geweest en savonds had hij direct een zachte poepluier zonder moeite. Nog even afwachten of het echt gaat helpen maar lijkt het wel op!