2 Reacties

2 maanden geleden

Ik snap dat het heel pittig is met 2 andere kids, ik kan daarin tegen niet met je meepraten. Aangezien Sofia mijn eerste kindje is. Maar ze heeft wel erg last gehad met het vanzelf in slaap vallen. Nu sinds 1 week gaat t steeds beter. Ik heb haar veel in slaap moeten wiegen en na een kwartier á 20 minuten in bed moeten leggen. Niet te snel aangezien ze dan nog in hun lichte slaap kunnen zitten en snel wakker kunnen worden. Wat misschien ook kan helpen is toch wel in een rustige omgeving voeden en haar daarna in een rustige omgeving laten slapen. Waar de andere kids haar niet wakker kunnen maken. Wat ik ook deed is wandelen zodat ze in slaap viel en haar daarna in de kinderwagen laten slapen. En anders is misschien de draagzak een uitvinding? Hier heb ik geleerd dat het een kwestie van tijd en geduld is.

2 maanden geleden

Hier ook een broer van net 2 en een zus van bijna 4. Ik leg de baby nu ook overdag veel op dr eigen kamer zodat het het rustigst is. Ze lijkt nu t verschil te gaan zien van de box is om te spelen en bed om te slapen en is inmiddels heel tevreden in bed. Eerste week heel vaak naar boven gelopen om de speen terug te geven en te troosten (zonder haar uit bed te halen) ook altijd lekker warm in een slaapzak en strak ingestopt onder een dunne deken