29 Reacties
één maand geleden
Reactie op eeem
Mijn kind slaapt niet meer overdag sinds een week of 2, slapen…..dat is toc ...
Ik dacht altijd dat baby's de hele dag zouden slapen. Nou, die van mij niet hoor 😝
Na 7 weken vreselijk veel krampjes en overdag weinig slapen zitten we nu in sprongetje 2. Als ze dan al even slaapt overdag, is het 99% van de keren bij/op ons. Soms oefenen we met haar ledikantje of slaapt ze kort in de kinderwagen.
Komt vanzelf wel, houd ik me voor. Heb er geen problemen mee als ze lekker alle dutjes in haar bed zou doen 🙃
één maand geleden
Reactie op eeem
Mijn kind slaapt niet meer overdag sinds een week of 2, slapen…..dat is toc ...
Hahaha ja die van ons denkt er hetzelfde over 🤣
Ik probeer haar overdag wel in haar bedje te laten slapen om te oefenen (voor de opvang en voor later), maar meestal is het kansloos. Of ze slaapt een kwartiertje.
Nou probeer ik het nog maar 1 keer per dag, voor de rest is ze vooral wakker beneden
één maand geleden
Reactie op Bloemke13
Ik dacht altijd dat baby's de hele dag zouden slapen. Nou, die van mij niet ...
Hahah na mijn dochter dacht ik juist dat babies amper sliepen en alleen maar huilden. Toen kreeg ik er een die d hele dag sliep!
één maand geleden
Reactie op Adventuretime
Hahaha ja die van ons denkt er hetzelfde over 🤣
Ik probeer haar overdag w ...
En hoe slaapt ze snachts als ze overdag zoveel wakker is?
één maand geleden
Hier 10 weken en 2 of 3 keer in bed maar dat komt omdat er een broer en zus veel lawaai maken waardoor ze in de box snel wakker schrikt en dan moeilijk weer in slaap komt
één maand geleden
Je moet sowieso niks :p en zo beneden slapen in het begin is ook juist gezellig! hier tot 7 weken alles beneden gedut (draagzak, op ons, kinderwagen) en daarna rustig opbouwen dutjes boven. Inmiddels -10 weken- doet ze er in ieder geval 2 boven in cosleeper (inbakenen bleek goed te helpen). Daar slaapt ze nu wel dieper. En fijn om handen vrij te hebben.
Ik zou zeggen; wat vind je zelf het fijnste nu? Dan doe je dat en kijk je gewoon per week.