25 Reacties

5 maanden geleden

Bij mij precies het zelfde…. Maar bij mij gaan ze pas inleiden bij 39 weken tenzij me bloeddruk te hoog blijft dan gaan ze me wel eerder inleiden eerder bij mij ook niet me lichaam is op heb echt last van me buik veel pijn en veel last van me rug maar met de baby is niks aan de hand gelukkig dus ze doen niet veel…. Maar ik mag 2x in de week nachtje door halen in het ziekenhuis met een injectie is echt zo fijn zonder pijn en je slaapt een nacht door maar dat kan ook zomaar maar ik sta onder controle in het ziekenhuis

5 maanden geleden

Ik voel je helemaal, alhoewel ik me mentaal gewoon helemaal uitgeput voel en lichamelijk af en toe mee valt. Ik ben 38 weken en ben nu ruim een week 2 keer per dag aan het kolven, en frambozen blad thee en andere theesoorten aan het drinken in de hoop dat het wat doet🥲 helaas niet verder gekomen dan harde buiken of af en toe wat krampjes wat ik daarvoor ook had. Laten we hopen dat onze kindjes zich snel willen melden! Ik ben ontzettend bang dat ik nu weer tot 42 weken zit aangezien de 1e ook met 41+3 pas kwam na inleiding en dat wil ik absoluut niet meer😭

5 maanden geleden

Wat alternatieve tips maar weet niet of het werkt. - frambozenblad thee - dadels eten - voetreflex massage - de geur van scharlei olie - castor olie

5 maanden geleden

Ahh ik snap je helemaal! Hier ook klaar ermee, 3 kids rondlopen en ik wil m'n eigen lijf terug😅 Bij mij willen ze ook liever niet inleiden ivm litteken van m'n eerdere sectie. Ik vrees dat het afwachten wordt tot de kleine besluit dat het tijd is...

5 maanden geleden

Reactie op aal94

Ahh ik snap je helemaal! Hier ook klaar ermee, 3 kids rondlopen en ik wil m ...
*sectio

5 maanden geleden

Reactie op sarita91

Bij mij precies het zelfde…. Maar bij mij gaan ze pas inleiden bij 39 weken ...
Ik sta ook onder controle van zieken huis wegens eerder een keizersnee, maar ze wouden bij mij niks doen dan pas met 39 weken strippen, bij mij ook veel pijn maar bij de baby niks aan de hand

5 maanden geleden

Veel trappen lopen

5 maanden geleden

Reactie op Dewitt2024

Ik sta ook onder controle van zieken huis wegens eerder een keizersnee, maa ...
Ja bij mij dus ook precies t zelfde alleen bij mij was me bloeddruk vanmorgen te hoog dus ik moes aan de ctg en om 10 min bloeddruk meten maar die was natuurlijk gewoon goed haha

5 maanden geleden

Seks hebben en vooral een orgasme schijnt het op te kunnen wekken als de baby en jouw lichaam er klaar voor zijn. Of kolven

5 maanden geleden

Reactie op aal94

Ahh ik snap je helemaal! Hier ook klaar ermee, 3 kids rondlopen en ik wil m ...
Heb ook een keizersnee gehad. Idd daarom willen ze bij mij ook niks doen dan alleen strippen met 39 weken

5 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Seks hebben en vooral een orgasme schijnt het op te kunnen wekken als de ba ...
Klopt, alleen met bekkenklachten word dat geen prettige sessie haha

5 maanden geleden

Ik heb gelezen over dat frambozenblad thee goed helpt. Zelf heb ik ook erge bekken instabiliteit en ben er onderhand ook klaar mee (kan bijna niets meer) Dus ik ga met de thee beginnen als ik 37 weken ben.

5 maanden geleden

Ivm groot kindje probeer ik ook of ik haar kan overtuigen wat eerder te komen. Wat ik ga proberen is een accupunctuur behandeling in week 38, en indien nodig nog een keer in week 39. Wel een goeie zorgen die ervaringen heeft met zwangere vrouwen. Daarnaast frambozenblad en vrouwenmantel thee, veel lopen en ontspannen. Ga ook nog een gewone zwangerschap massage doen, je lichaam moet zich ontspannen en veilig voelen om de geboorte te kunnen starten.

5 maanden geleden

Reactie op Boomklevertje

Ivm groot kindje probeer ik ook of ik haar kan overtuigen wat eerder te kom ...
Frambozen blad thee heb ik me idd nu net over ingelezen en wil dat wel proberen alleen moet je day bij zo natuur winkel halen want zag dat de ah ook zo iets verkocht ?

5 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik accupunctuur gedaan en dat hielp volgens mij wel…

5 maanden geleden

Ik voel met je mee.. vandaag 37 weken en hoewel ik verder nog geen kinderen heb, heb ook ik hele erge bekkeninstabiliteit. Ik kan niet langer dan een paar minuutjes staan, slaap regelmatig erg slecht en begin echt op te raken. Maar het kan dus nog 5 weken duren ..

5 maanden geleden

Reactie op Dewitt2024

Frambozen blad thee heb ik me idd nu net over ingelezen en wil dat wel prob ...
Holland & Barret heeft deze thee van een paar merken 🙏🏼

5 maanden geleden

Vooral kolven, en orgasmes dmv masturberen evt! Dat blijkt het meest effectief te zijn. Hopelijk komt de kleine spruit snel!

5 maanden geleden

Vorige keer hielp bij mij de voetenreflex massage. Althans, die had ik avonds en sochtends begon 't. Was wel 40+6 en je weet nooit zeker wat er gebeurd zou zijn als ik niet geweest was. Verder - drukpunt massage - dadels eten - kolven

5 maanden geleden

Ik heb ook een acupunctuur afspraak staan in week 37. Framboosbladthee start ik mee in week 36. En in contact proberen te komen met je kindje en vragen of hij/zij eerder wilt komen.