7 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben geen ervaring met deze tassen. Vrienden van ons hadden er wel een en waren wat ik van hun begreep wel tevreden (wel heel snel overgestapt op een kleiner model toen ze minder spullen nodig hadden). Zelf kiezen wij bewust weer voor een stoffen tas, terwijl wij leer eigenlijk mooier vinden. Tassen willen nog wel eens vuil worden of dat er iets in de tas lekt en dan kun je 鈥榤 makkelijk uitwassen.

2 jaar geleden

Ik heb een mozz luiertas en ben er echt nog steeds superblij mee! Hangt mooi aan de wagen en door alle vakken en ritsen heel praktisch in gebruik. En inderdaad het oog wil ook wat 馃槡

2 jaar geleden

Reactie op Tinekeee

Ik heb een mozz luiertas en ben er echt nog steeds superblij mee! Hangt moo ...
Gebruik je hem al langer? Bij sommige foto鈥檚 van mensen die ze wat langer hebben, krijg ik het idee wat het leer heel slap wordt en dat hij helemaal inzakt en dus niet meer lekker rechtop blijft staan. En hij is niet afneembaar natuurlijk. Hoe ga je hier mee om? Vind ze echt waanzinnig, maar moet natuurlijk ook handig zijn haha.

2 jaar geleden

Reactie op wendiependie

Gebruik je hem al langer? Bij sommige foto鈥檚 van mensen die ze wat langer h ...
Ik heb hem inderdaad al voor onze eerste dochter gebruikt, en blijf hem nu ook gebruiken. Hij staat bij mij gewoon nog goed rechtop, maar ik heb wel het model wat op een laptoptas lijkt. Daarnaast kun je hem prima afnemen met een vochtig doekje en je kan hem helemaal weer mooi oppoetsen met een (zwarte) leer cr猫me!

2 jaar geleden

Reactie op Tinekeee

Ik heb hem inderdaad al voor onze eerste dochter gebruikt, en blijf hem nu ...
Klinkt goed! Welke hebben jullie?

2 jaar geleden

Een aantal jaar geleden heb ik van Mozz een normale luiertas gekocht (vintage large). Dient inmiddels als werktas. Op zich een fijn ding, maar zou zelf nooit meer specifiek een luiertas kopen. Een tas met ruime opbergmogelijkheden en wat zijvakken doen z鈥檔 werk wel. Een verschoonmatje kan je er zelf wel in stoppen. Niet helemaal een antwoord op je vraag, maar als je het niet kan vinden in luierrugzakland, dan is er echt geen kind overboord wanneer je een reguliere rugzak koopt :)

2 jaar geleden

Wij hebben 'm ook besteld! Ik was al naar deze tas aan het kijken, gisteren even' live' bekeken bij Babypark en nu dus online besteld. Heb gekozen voor de rolltop en niet die met ritssluiting, omdat je die heel moeilijk met 1 hand open en dicht krijgt (en ik kan me voorstellen dat ik regelmatig dingen met 1 hand moet gaan doen). Het is dus de Lux Lima geworden hier! 馃槏