5 Reacties

4 maanden geleden

Nog 1

4 maanden geleden

Nee joh. Een keertje kan dat echt geen kwaad!!

4 maanden geleden

Hey meissie toch. Er is niks aan de hand. Je bent niet dom en doet niks fout. Je doet je best en neemt je gezondheid serieus, dat is geweldig. Een keertje multivitamine is gewoon een toevoeging, maar doet niet zoveel. Tenzij je zware medicijnen of drugs een keertje hebt geslikt is het allemaal niet zo zwaar. Wat ik lees is een lieve mama die zichzelf het soms een beetje moeilijk kan maken? Misschien helpt het om wat er nu allemaal voor angstgedachten in je hoofd omgaan op te schrijven, zodat je de situatie van een afstandje kan bekijken en in perspectief kan plaatsen.

4 maanden geleden

Ach lieve mama! Je hebt niks fout gedaan!! Je probeert extra goed voor je lichaam te zorgen, dat is wat je doet. 1 zo'n vitaminepilletje gaat geen kwaad veroorzaken, ook niet als er een stofje in zit wat niet wordt geadviseerd tijdens de zwangerschap. Ik heb (niet dat ik er trots op ben, maar afijn) héél m'n zwangerschap elke ochtend 2 koppen koffie gedronken én 1 sigaretje gerookt. Ik heb 1,5 week geleden een kerngezond kereltje op de wereld gezet. Erger dan dat kan jij het nooit gedaan hebben, dus probeer het een beetje los te laten. X

4 maanden geleden

Nee joh, een zo'n pil kan echt geen kwaad! Het gaat altijd om grote hoeveelheden van dingen die je niet mag. En ik zie niks ergs er tussen staan.