18 Reacties
Nieuwste boven Meid heb mn hele slaapkamer nog behangen met een peuter van 3.5 jaar. Rustig aan en lekker keuvelen. ;)
Haha met hoog zwangerschap?
Reactie op
Anoukdvh
Meid heb mn hele slaapkamer nog behangen met een peuter van 3.5 jaar. Rusti ...
Reactie op
Loulau
Ja met 38.3 :)
Reactie op
Anoukdvh
Ja met 38.3 :)
Ok茅 dan ga ik ook gewoon dat doen 馃槀
Reactie op
Loulau
Ok茅 dan ga ik ook gewoon dat doen 馃槀
Mn eerste zwangerschap heb ik met 37 weken nog zelf mn wc betegeld en geverfd. Je merkt vanzelf wel als je even rust nodig hebt. En heerlijk om bezig te blijven. Ze verklaarde me wel allemaal voor gek hoor.
Haha ja ik stond van de week de auto te stofzuigen en toen kwamen ze kraambed brengen en die man zat echt vol verwondering te kijken 馃槀
Ik ben 40 weken heb vorige weekend hele huis met me man geschilderd hahaha
Ik heb gisteren met 38 weken nog een muur van de babykamer geverfd waar ik niet helemaal tevreden over was, daarna even op bed gelegen, maar ging prima 馃槉
Hier ook nog volle bak verbouwd een paar uur voor de wee毛n begonnen. Gewoon doen wat goed voelt en goed naar je lichaam luisteren.
Met 38.4 kast geschilderd! Muziekje aan, veel pauzes, krukje om te zitten voor de lagere stukken. Voelde heel relaxt en voldaan 馃槆
Muren + plafond van de gang geschilderd met 36.5, maar zou er nu met 38 weken niet meer aan moeten denken.
Kan wel, maar geen terpentine gebruiken hoor
Reactie op
HallometJess
Kan wel, maar geen terpentine gebruiken hoor
Muurverf/latex is op waterbasis
Ik schilderde bij 36.5 de slaapkamer van m鈥檔 oudste zoon nog volledig met wat pauzes, bij 36.6 braken m鈥檔 vliezen 馃檲
Ik zou het zelf niet doen vanwege de geur die blijft hangen en niet 123 weg is. Idee om dan een newborn in huis te hebben zou voor mij niet prettig voelen.
Reactie op
momlin
Ik zou het zelf niet doen vanwege de geur die blijft hangen en niet 123 weg ...
Het is de bijwoning dus daar zal ze voorlopig nog niet zijn haha
Reactie op
Loulau
Het is de bijwoning dus daar zal ze voorlopig nog niet zijn haha
Ow dan zou ik het doen 馃ぃ馃ぃ