13 Reacties
één maand geleden
Hier ook hoor! Die van mij gaat pas rond 21:00/21:30 de nacht in. Soms zelfs nog wat later. Ze komt dan tussen 03:00 en 07:30 weer voor een fles. Het is elke nacht anders. Soms slaapt ze in een keer door tot half 8, maar soms komt ze ook nog 2 keer. Lang leve sprong 4
één maand geleden
Reactie op ArankaRomy
Hier ook hoor! Die van mij gaat pas rond 21:00/21:30 de nacht in. Soms zelf ...
En krijgt ze dan wel rond 19 laatste fles of geef je die dan rond 21?
één maand geleden
Reactie op Romyyyyyyy
En krijgt ze dan wel rond 19 laatste fles of geef je die dan rond 21?
tussen 20:00 en 21:00 krijgt ze haar laatste fles. Anders heeft ze niet genoeg op een dag
één maand geleden
Reactie op ArankaRomy
tussen 20:00 en 21:00 krijgt ze haar laatste fles. Anders heeft ze niet gen ...
Hoe ziet jullie schema er verder uit?
één maand geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Hoe ziet jullie schema er verder uit?
Ik voed nog steeds op verzoek (kunstvoeding). Maar de tijden zijn vaak wel ongeveer binnen het uur. Ze krijgt meestal 5/6 flessen van 150. Om de 3 uur. We zorgen wel altijd dat die laatste fles tussen 8&9 is ‘s avonds. Wij zorgen altijd dat er nog klein beetje in de fles zit, dan gaat ze in bad, of word ze gewassen, omkleden, en dan krijgt ze boven het laatste beetje. Dan gaat ze in bed, met hartslag knuffel en meestal slaapt ze dan binnen 5 min wel.
22 dagen geleden
Hier nu een paar keer geprobeerd om dr rond 19/20 de nacht in te laten gaan. 9/10 lukt dit niet en is het alleen een kort dutje en wil ze uit bed. 1/10 gaat ze wel de nacht in maar wordt ze rond 4-5 ‘s nachts klaar wakker🙈.
22 dagen geleden
Hier ook korte dutjes in de avond en pas rond 22:00/23:00 de nacht in dan slaapt ze tot 08:00 meestal door dan flesje en slaapt ze nog 2 a 3 uur
22 dagen geleden
Mijn baby hetzelfde. Doet savonds dutjes en gaat pas echt de nacht in tussen 9 en 10. Soms zelfs pas 23.00, als ik ook ga slapen