13 Reacties

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik heb geen idee waar het aan ligt. Onze dochter had dit niet. Geen tips dus, maar wel herkenning.

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde, helaas ook nog geen oplossing gevonden🙈

2 maanden geleden

Misschien helpt t om t bedje iets schuin te zetten. Geen idee of het helpt maar dan zit dr volle buik misschien niet zo "in de weg" ?

2 maanden geleden

Ja ook herkenbaar. Overigens bij elke voeding ‘s nachts. Enige wat tot nu toe helpt is om hem bij mij te houden tot hij in zijn diepe slaap komt en dan pas weg te leggen (dat duurt na het voeden ongeveer 30 minuten). Niet ideaal maar dan is hij wel stil, en met dat gekreun slaap ik echt niet meer.

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Geen tips eigenlijk.. ik herinner me dat ook wel van m’n dochtertje dat gekreun en gegrom ‘s nachts. Nu met ons zoontje hetzelfde en inderdaad vanaf een uur of 04:00. Ik twijfel dan ook of hij wel echt slaapt of niet. Vooral herkenning dus!

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Vaak is bij ons de enigste optie om haar na een tijdje toch uit bed te tillen en op mijn borst neer te leggen. Gek genoeg stoppen de geluiden dan snel en slaapt ze verder op mijn borst…

2 maanden geleden

Wat fijn om te lezen dat er meerdere zijn met dit “probleem” 🥲 ik lees mee voor de gouden oplossing, want ze houdt ons wakker met al dat gekreun

2 maanden geleden

Al heel fijn om te lezen dat jullie dit herkennen en ook meemaken. Niet fijn voor jullie natuurlijk maar dat voelt toch niet zo alleen. Al heel blij dat ze maar 1 keer komt hoor! Maar je dag beginnen om 04:00 omdat je niet meer kunt slapen door het gekreun/wakker zijn is pittig! Hopelijk heeft iemand idd een gouden tip

2 maanden geleden

Hier ook precies hetzelfde rond deze tijden. Het enige wat helpt is haar op mij verder te laten slapen. Dan kreunt ze niet meer en vallen we beide nog even in slaap.

2 maanden geleden

Reactie op Zonnebloem🌻

Heel herkenbaar! Geen tips eigenlijk.. ik herinner me dat ook wel van m’n d ...
Hoe lang heeft dat toen geduurd bij je dochtertje totdat het voorbij was?

2 maanden geleden

Reactie op MandyydnaM

Heel herkenbaar! Vaak is bij ons de enigste optie om haar na een tijdje toc ...
Hier precies hetzelfde

2 maanden geleden

Zijn volgens mij darmkrampjes. Mijn zoontje doet het ook iedere ochtend rond 06:00. Ik leg hem dan op mijn borst zodat we beide door kunnen slapen. Iets anders helpt niet hier.

2 maanden geleden

Hier precies zo! Ik doe oordopjes in en na een paar keer te hebben gekeken of het wel goed gaat, ga ik slapen. Denk krampjes. Onze zoon krijgt ook rond 2 nog een voeding en dan kreunt hij niet.