23 Reacties

vorig jaar

Het is dat je het noemt haha; ken toevallig ook een jongen die Timon heet en nooit die link gelegd in de afgelopen jaren Persoonlijk denk ik dat er niet veel zullen zijn die die link zullen leggen🙈

vorig jaar

Mijn vriend en ik dachten wel gelijk aan de The Lion King! Nu moet ik er wel bijzeggen dat wij ook echt enorme fans van The Lion King zijn!

vorig jaar

Ik moet bij die naam inderdaad wel gelijk denken aan The Lion King

vorig jaar

Ja heb ik wel, Timo misschien een optie? 😬

vorig jaar

Nee, ben een enorme Disney fan maar was niet meteen iets waar ik aan dacht. Sowieso denk ik dat er ergere dingen zijn om aan te denken bij een naam dan een tof disney karakter toch ?🩷😄

vorig jaar

Ik heb wel de associatie maar dat komt omdat ik gek ben op the lion king. Maar in de vriendengroep hebben we 2 kindjes die heten ook Timon en die zie ik gewoon wel als persoon. Zelf zou ik er niet voor kiezen 🤪

vorig jaar

Totaal niet! Moet eerder aan een oude buurjonge denken die zo heette.

vorig jaar

Nee totaal niet bij nagedacht! Vind Timon een geweldige naam 🥰

vorig jaar

Aan de ene kant wel, maar niet op een negatieve manier. Niet zo van; wie noemt zn kind nou weer naar een beest uit de Lion King... Er was een celebrity ofzo die laatst haar dochter Nala heeft genoemd. Nu heet onze kat zo en daar had ik dan wel bij van Oke, beetje een kattennaam...😂 Maar ik vind het wél een leuke naam, dus ik denk dat je snel genoeg van die associatie af bent. Denk met Timon ook! Zoals eerder hier gezegd dat men jullie kindje gewoon als persoon zien en veel minder snel die link leggen dan wanneer hij Simba of Mufasa zou heten😂 Mijzelf kennende zou ik dan zelf een jungle/dierenthema vermijden in de kamer of op het kaartje, maar zo ben ik🫣😂

vorig jaar

Ik ken iemand die zo heet, dus denk aan hem, niet aan de lion king, al denk je de eerste keer als je naam hoort, wel: O ja, Timon en Pumba. Maar je went er snel aan zeg maar.

vorig jaar

Nee ik vind Timon een hele normale naam. Ik had ook een jongen in mijn klas vroeger die zo heette. Pumba zou ik wel raar vinden 😂🤭

vorig jaar

En gelinkt worden aan de Lion king is zo erg nog niet denk ik! Ik denk dat weinig mensen daar een negatieve associatie mee hebben 😍

vorig jaar

Ik had de link niet gelegd, maar zou persoonlijk wel eerder voor Timo kiezen :)

vorig jaar

Ik zou de naam daar niet zo snel aan linken. Vind het een erg leuke naam!💙

vorig jaar

Hele leuke naam, stond hier ook hoog op het lijstje. Ik zou het gewoon doen, de associatie met de Lion King is idd zo erg niet

vorig jaar

Totaal niet! Pumba wel 😝

vorig jaar

Ik associeer hem met een grote organisatie voor jeugdzorg en pleegzorg.. En moest een beetje aan LK denken.

vorig jaar

Nee nooit over nagedacht 🤷🏻‍♀️

vorig jaar

Reactie op Stroopwafels

Ik associeer hem met een grote organisatie voor jeugdzorg en pleegzorg.. En ...
Daar moest ik ook aan denken

vorig jaar

Oh ik heb bij Timon juist héél erge associatie met de Lion King. Eigenlijk is dat het enige waar ik aan denk bij de naam. 🤭