24 Reacties

6 maanden geleden

Sem vind ik een mooie naam!

6 maanden geleden

Brenn?

6 maanden geleden

Ik vind Sem, Noud en Daan ook heel leuk. Andere leuke korte jongensnamen vind ik: Mees, Sam, Rens, Tijn Een naam met de L vind ik overigens ook mooi. Leuke namen die niet echt op Lenn lijken vind ik: Levi of Lucas Is natuurlijk allemaal heel persoonlijk maar hopelijk helpt het. Veel succes in ieder geval met het bedenken!

6 maanden geleden

Finn

6 maanden geleden

Mooie namen in het rijtje! Zelf vind ik de beginletter L als verbinding dan ook wel heel mooi. Is Lucas/Luc/Luca/Luuk ook iets?

6 maanden geleden

Lars, luca, Liam?

5 maanden geleden

Reactie op jrd

Ik vind Sem, Noud en Daan ook heel leuk. Andere leuke korte jongensnamen vi ...
Oeh Lot en Levi klinkt ook echt super leuk en vlotjes!

5 maanden geleden

Sepp ? 4 letters dubbele laatste letter maar niet teveel associatie ?

5 maanden geleden

Mels, Mats, Mart, Kai, Sam, Riff, Vik, Bas, Tijn, misschien zit hier iets bij?

5 maanden geleden

Wat ik zo mooi vind is dat je schrijft, toen Lenn er was wisten we het. Ik snap dat je zoekt en ik verwacht als jullie regenboog kindje zich laat zien dat wederom zo zou zijn

5 maanden geleden

Op basis van betekenis van de naam, soms gekoppeld aan de betekenis van Lenn zijn naam Noah - rust / troost Milan - geliefd (zelfde betekenis als Lenn als het is afgeleid van Lennon) Otto - rijkdom / erfgenaam Kai - beschijdenheid (maar klinkt krachtig en Lenn afgeleid van Leonard heeft als betekenis sterk als een leeuw) Milo - vriend, gunstig, genadig, zacht & soldaat En passend bij Lot & Lenn zonder de betekenis te hebben opgezocht Sven Sam Levi Liam Luc Loek Leon (combinatie van de namen Lot en Lenn)

5 maanden geleden

Zonder L vind ik Daan en Bram erg leuk staan bij Lot. Met L vind ik persoonlijk Luuk een hele leuke naam! Ik snap helemaal het lastige dilemma dat jullie hebben. Als wij onze naam niet al 6 jaar hadden, zou mijn brein exact hetzelfde hebben 😂

5 maanden geleden

Sjors

5 maanden geleden

Liam?

5 maanden geleden

Misschien een tweede naam kiezen die met de L begint?

5 maanden geleden

Lennart, Lars, Luuk, Laurens, Lucas

5 maanden geleden

En als je bijvoorbeeld als tweede naam Lenn of Lennart zou doen en als eerste naam de naam die je ‘gewoon’ het allermooist vind? Heel veel succes en heel veel geluk gewenst ♥️

5 maanden geleden

Bedankt allemaal voor jullie mooie namen, suggesties! Doet ons erg goed... we hebben nu een paar ' nieuwe namen in ons hoofd. Heel fijn. Nu nog samen de keuze maken!

5 maanden geleden

Reactie op Bo-tje

Bedankt allemaal voor jullie mooie namen, suggesties! Doet ons erg goed... ...
Leuk! Ik ben benieuwd waar jullie straks voor gekozen hebben.

4 maanden geleden

Ben je uiteindelijk voor een 2e naam gegaan ook?