Hay allemaal,
Mijn vriend en ik kunnen nog steeds niet uit een naam komen voor ons zoontje.. en de tijd begint wel te dringen nu. Het is natuurlijk erg persoonlijk, lees ook met andere naam topics mee en we blijven maar op internet rond zoeken. We komen er gewoon niet uit!
We hebben een dochtertje Lot ( bijna 4 jaar), daarna zijn we vorig jaar januari ons zoontje met 19 weken zwangerschap verloren. We wisten tijdens de bevalling nog niet of we een zoontje of dochtertje zouden krijgen, en hadden dus ook nog geen naam. Toen bleek dat we een stilgeboren zoontje hadden gekregen, wisten we gelijk, dit is Lenn. Het paste bij hem..
We weten ook dat we hem waarschijnlijk geen Lenn hadden genoemd als hij nog leefde zeg maar. Klinkt beetje gek maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel..
Dit omdat het ook met een L begint..
Nu hebben we dus; Lot en Lenn* ..
We zijn nu in verwachting van weer een zoontje♡
We willen eigenlijk geen L als beginletter. En het moet ook niet op Lenn lijken... andere kant zouden we toch graag iets van zijn naam erin verwerken. Of moeten we dan toch juist voor beginletter L gaan, zodat ze alle 3 soort van samen zijn/ bij elkaar horen..
En andere kant willen we totaal andere naam, korte naam.
Bijv; Svenn, Sem, Noud, Bram, Daan...
Thies en Thijs vonden we ook mooi maar past niet goed bij onze achternaam.
Heeft iemand van jullie tips of leuke ideeën.. horen het heeeel graag :)