59 Reacties

3 maanden geleden

Mijne is 6 weken en hij komt 1 keer per nacht sinds ander halve week. Rond 3/4 uur en soms 5 uur en dan is zijn laatste voeding tussen 23/00:00

3 maanden geleden

Zo ziet het er bij ons ook uit. Hoe laat breng je hem dan naar bed? En hoe laat haal je hem er dan uit?

3 maanden geleden

Onze zoon is 6 weken, gaat na de fles van half 10 naar bedje en komt sochtends om half 6. (Dit valt mooit samen met het werk van mijn partner die kan hem dan flessen en gaat daarna naar zn werk.)

3 maanden geleden

Wat fijn dat jullie al tijden kunnen benoemen… hier gaat het nog alle kanten op. Soms 1x per nacht, soms 4x.

3 maanden geleden

Reactie op SanRing

Zo ziet het er bij ons ook uit. Hoe laat breng je hem dan naar bed? En hoe ...
Dat is bij ons altijd verschillend. De ene keer al rond 20:00 maar soms ook pas om 22:00

3 maanden geleden

Meestal komt onze zoontje na de fles van 22:30/23u. nog 1x tussen 3 en 4. Gisteren had hij zijn laatste fles om 20:30 en toen sliep hij om 2:30 nog. Toch maar een flesje gemaakt. Die had hij helemaal op en is gewoon verder gaan slapen tot half 7. Gisteren best geschrokken bij het cb. Ze hoorde een ruisje in zijn hart. Vannacht heel slecht van geslapen. Normaal gesproken had ik hem laten slapen, maar ben best bang en daarom toch een flesje gegeven om half 3

3 maanden geleden

Reactie op Lifewithboys

Meestal komt onze zoontje na de fles van 22:30/23u. nog 1x tussen 3 en 4. ...
Wij zijn van de week bij de kinderarts geweest ivm dat het cb een ruisje hoorde. We moeten 11 september een echo laten maken. Zij vertelde me dat jet vast niks ernstigs is en dat heel veel babytjes dit hebben er er over heen groeien. Ze zei dat ze dacht dat het bij de longslag order was en dat die iets was vernauwd is maar dat groeit nog helemaal goed als dat het is. Dus voor de zekerheid doorgestuurd voor echo. (Ook doordat mijn vader hart problemen heeft) succes, hopelijk maak je je niet te veel zorgen. 😘

3 maanden geleden

Onze zoon is ook 4 weken en komt ook 2 keer per nacht rond dezelfde tijden. Zijn laatste voeding is om 22.00. Hij krijgt borstvoeding en we voeden op verzoek, maar hij is echt een mannetje van de klok dus er zit een aardig ritme in.

3 maanden geleden

Dochter is bijna 4 weken. Nu meestal rond 21 uur een fles, dan tussen 2 en 4 ergens en dan rond 7 a 8 uur. En soms verschuift het nogal omdat het ritme nog niet helemaal een ritme is 😆

3 maanden geleden

Reactie op Chella0501

Wij zijn van de week bij de kinderarts geweest ivm dat het cb een ruisje ho ...
Wij mogen aankomende dinsdag naar de kinderarts. Ik hoorde ook inderdaad dat veel babytjes dit hebben en er overheen groeien. Bij het cb maakte ze zich geen zorgen, maar wil het toch liever een keer te veel na laten kijken dan te weinig.

3 maanden geleden

Onze dochter is 3,5 week en kwam na 1 week eigenlijk nog tussen 2 en 3 en daarna tussen 7 en 8. (Erg blij mee) Laatste voeding dan rond 22/23.. vannacht kwam ze ineens pas om 6u! Ik geef borstvoeding, Ontplofte borsten😅.

3 maanden geleden

Meestal komt onze meid tussen "1 en 2" uur en "4 en 5" uur voor een voeding, heel soms zit er eens 4/5 uur tussen maar meestal nog 3 uur 😅 ze is nu 4 weken en drinkt ongeveer 100ml per voeding, hopelijk dat ze rond week 6 wat langer door slaapt want dan moet vaders weer aant werk 🙈

3 maanden geleden

Mijn dochter is 5 weken, maar krijgt al een tijdje ergens tussen 22:00/0:00 uur de laatste fles, dan tussen 03:00/04:00 uur weer een flesje (we zetten eerst de wekker) en daarna rond 07:00/08:00 uur weer. Sinds deze week zetten we geen wekker meer en meldt ze zich zelf rond dezelfde tijden.

3 maanden geleden

Reactie op Lifewithboys

Wij mogen aankomende dinsdag naar de kinderarts. Ik hoorde ook inderdaad da ...
Precies dat hadden wij ook! Succes!

3 maanden geleden

Mijne is 4 weken en komt om de 2 uur. Wel last van verborgen reflux dus de nachten zijn geen pretje. Zoontje is 5 weken. Bij mijn dochter compleet anders, sliep meteen door tot 3 maanden.

3 maanden geleden

Reactie op Ruelle

Mijn dochter is 5 weken, maar krijgt al een tijdje ergens tussen 22:00/0:00 ...
Hier exact zelfde. Ik zet wel een wekker, omdat ik borstvoeding geef en lactatiekundige adviseren om eerste 7 weken nachtvoeding te doen voor de productie. Daarna stop ik met de wekker en ga ik haar volledig volgen.

3 maanden geleden

Hier hetzelfde hoor! Vaak rond 12 uur laatste fles, en dan om 4 uur weer. Hij is vandaag 5 weken!

3 maanden geleden

Hier vaak rond 2-3 uur en dan vaak rond 5/6 uur. Maar de laatste tijd kost het ook ruim een uur om hem weer te slapen. Nog meer mensen die dat hebben?? Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Liefst baker ik hem niet in!

3 maanden geleden

Die van mij is nu 5 weken en meld zich tussen 23:00/00:00 en tussen 02:30/03:30 en smorgens tussen 05:30/06:30 ligt er maar net aan. Overdag wel veel wakker en smiddags slaapt die in zn eigen bedje. Maar de nachten echt door dat er 4 a 5 uurtjes tussen zit helaas nog niet🥲 zit sinds 2 dagen op 120cc per voeding (ook nog voor hongerige baby’s) dus hopelijk zit er wat langer tussen

3 maanden geleden

Hier meestal tussen 2 en 3 en dan rond 6 en 7. Laatste voeding is rond 22:30