59 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op DemiZ99
Hier meestal tussen 2 en 3 en dan rond 6 en 7. Laatste voeding is rond 22:3 ...
Bij mij hetzelfde. Mijn dochter is vandaag precies 6 weken
3 maanden geleden
Mijn zoontje is ook 4 weken. Wij voeden overdag op ritme. Dus elke avond 22.30 laatste fles. Dan komt hij tussen 1.30/2.30 en weer tussen 4.30/5.30 uit zichzelf. Om 7.30 is dan de eerste ochtend fles.
Wel fijn om te lezen dat er veel meer kindjes zijn die nog niet doorslapen op deze leeftijd.
3 maanden geleden
Doorslapen? Onze dochter ging pas met 18 maanden doorslapen dus ik reken nog nergens op. 😅
Hier is hij bijna twee weken oud en komt hij 2-4 keer per nacht.
3 maanden geleden
Het is heel zeldzaam hoor meid als je kindje nu al door slaapt 🤣 mijn zoontje sliep door vanaf 8 maanden ofzo? Meeste kinderen rond die leeftijd. Maar veel kids ook pas bij 2 jaar😆👍
3 maanden geleden
Reactie op 1900
Hier vaak rond 2-3 uur en dan vaak rond 5/6 uur. Maar de laatste tijd kost ...
Ja hier ook hoor. Waarom wil je niet inbakeren? Is zo afgebouwd hoor.
3 maanden geleden
Mijn dochtertje is 7 weken en 2 dagen. Vorige week een nacht doorgeslapen. Vaak geef ik een laatste fles tussen 23.00 en 0.00 ze slaapt dan nog geef een schone luier en vaak slaapt ze dan tijdens de fles weer en na de fles leg ik haar meteen in bed. Ze komt dan vaak na 4/5 uur ze meld zich zelf.
3 maanden geleden
6 weken hier! Rond 23:00/23:30 laatste fles, en dan slaapt ie door tot ik hem wakker maak om 7:30 🫣 mijn dochter deed dit ook vanaf week 3 dus niet verwacht weer dit geluk te hebben haha
3 maanden geleden
Morgen 4 weken oud en flesvoeding. Drinkt nu om de 4uur en komt rond 3.00 in de nacht soms wat eerder soms wat later maar groeit super en weegt rond de 4.3kg (vanmorgen met kleertjes aan)
3 maanden geleden
Bv op verzoek: meestal rond 22u laatste keer en dan zo rond 2 en 5u 's nachts en dan om half 8
3 maanden geleden
Zoontje 5 weken. Laatste fles altijd 21:30/22:00 dan 3:00/4:00 daarna 7:30. Maar komt nu steeds vaker pas om 5:00/6:00 en daarna 8:30. Slaapt altijd gelijk weer door nog geen 1 keer gehuild in de nacht. Wat een luxe… 😍