59 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zoontje is vandaag 7 weken. Krijgt rond half 11 / 11 uur zijn laatste fles. Komt smorgens meestal rond 6 á 7 uur. Vannacht sinds lange tijd weer een xtje om 4 uur 🙈 viel toch eventjes tegen na best wat nachtjes redelijk doorgeslapen te hebben haha

3 maanden geleden

Reactie op 1900

Hier vaak rond 2-3 uur en dan vaak rond 5/6 uur. Maar de laatste tijd kost ...
Hier ook! Slapend krijgen is echt de uitdaging…inbakeren en veel wiegen en dan op hoop van zegen neerleggen, soms succesvol en soms begint het weer van voren af aan 🥲

3 maanden geleden

Reactie op DemiZ99

Hier meestal tussen 2 en 3 en dan rond 6 en 7. Laatste voeding is rond 22:3 ...
Bij mij hetzelfde. Mijn dochter is vandaag precies 6 weken

3 maanden geleden

Mijn zoontje is ook 4 weken. Wij voeden overdag op ritme. Dus elke avond 22.30 laatste fles. Dan komt hij tussen 1.30/2.30 en weer tussen 4.30/5.30 uit zichzelf. Om 7.30 is dan de eerste ochtend fles. Wel fijn om te lezen dat er veel meer kindjes zijn die nog niet doorslapen op deze leeftijd.

3 maanden geleden

Doorslapen? Onze dochter ging pas met 18 maanden doorslapen dus ik reken nog nergens op. 😅 Hier is hij bijna twee weken oud en komt hij 2-4 keer per nacht.

3 maanden geleden

Het is heel zeldzaam hoor meid als je kindje nu al door slaapt 🤣 mijn zoontje sliep door vanaf 8 maanden ofzo? Meeste kinderen rond die leeftijd. Maar veel kids ook pas bij 2 jaar😆👍

3 maanden geleden

Reactie op 1900

Hier vaak rond 2-3 uur en dan vaak rond 5/6 uur. Maar de laatste tijd kost ...
Ja hier ook hoor. Waarom wil je niet inbakeren? Is zo afgebouwd hoor.

3 maanden geleden

Mijn dochter is 2.5 en slaapt pas sinds een maand 80% van de nachten door😅. Mijn zoontje is nu 3.5 week en komt ook nog in de nacht om de 2 uur. Maar we blijven hoopvol😀.

3 maanden geleden

Ik geef bv. Ons zoontje is bijna 4 weken en komt rond 00:00/00:30 en daarna 3:00/3:30 en daarna trekt hij het meestal door tot 7:30. We zetten geen wekker, hij meldt zichzelf.

3 maanden geleden

Ons zoontje is 4 weken en 2 dagen. Komt meestal 2 keer. 1 x rond 1 a 2 uur en 1 x rond 4 a 5 uur. Wij geven flesvoeding. Soms is het wel een hoop gedoe om m weer in slaap te krijgen.. dan is ie echt wakker en gaat huilen als we m neer leggen.

3 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Dochter is bijna 4 weken. Nu meestal rond 21 uur een fles, dan tussen 2 en ...
Bij mij net zo! Om de 4 a 5 uur en ook nog geen vast ritme

3 maanden geleden

Mijn dochtertje is nu 3,5 week, zit sinds vorige week weer boven haar geboorte gewicht en laat haar sindsdien ‘s nachts zelf komen voor de voeding. Ze krijgt meestal rond 22:00-23:00 laatste fles en dan komt ze ergens rond 4:00-5:00! Ik mag niet klagen denk ik ☺️

3 maanden geleden

Onze dochter is 6 weken. Ze komt meestal rond 22:30 en dan weer rond 03:30. Soms eerder als ze honger heeft. Duurt even voor ze weer slaapt maar omdat we afwisseling is het prima te doen.

3 maanden geleden

Mijn dochtertje is 7 weken en 2 dagen. Vorige week een nacht doorgeslapen. Vaak geef ik een laatste fles tussen 23.00 en 0.00 ze slaapt dan nog geef een schone luier en vaak slaapt ze dan tijdens de fles weer en na de fles leg ik haar meteen in bed. Ze komt dan vaak na 4/5 uur ze meld zich zelf.

3 maanden geleden

6 weken hier! Rond 23:00/23:30 laatste fles, en dan slaapt ie door tot ik hem wakker maak om 7:30 🫣 mijn dochter deed dit ook vanaf week 3 dus niet verwacht weer dit geluk te hebben haha

3 maanden geleden

Onze dochter is 3 weken en slaapt snachts 4/5 uur . Soms moeten we haar zelfs wakker maken na 5 uur. Meestal komt ze rond 3/4 uur en dan in ochtend rond half 8. Maar ivm gewicht moeten we haar sowieso nog voeding geven in de nacht.

3 maanden geleden

Reactie op Kersepitje2022

Wat fijn dat jullie al tijden kunnen benoemen… hier gaat het nog alle kante ...
Hier ook alle kanten op tot een uur of 3 gaat het goed en dan kan hij elk uur of om de 2 uur wakker worden. Hij heeft vooral snachts veel last van krampjes

3 maanden geleden

Morgen 4 weken oud en flesvoeding. Drinkt nu om de 4uur en komt rond 3.00 in de nacht soms wat eerder soms wat later maar groeit super en weegt rond de 4.3kg (vanmorgen met kleertjes aan)

3 maanden geleden

Bv op verzoek: meestal rond 22u laatste keer en dan zo rond 2 en 5u 's nachts en dan om half 8

3 maanden geleden

Zoontje 5 weken. Laatste fles altijd 21:30/22:00 dan 3:00/4:00 daarna 7:30. Maar komt nu steeds vaker pas om 5:00/6:00 en daarna 8:30. Slaapt altijd gelijk weer door nog geen 1 keer gehuild in de nacht. Wat een luxe… 😍