14 Reacties

één maand geleden

Oh ja., ze ligt op bed om 19.30 en krijgt ze de laatste voeding

één maand geleden

Als ze ‘s nachts die voeding niet neemt en jij geen zin meer hebt om te kolven hoeft dat ook niet. Je productie op dat momentje neemt alleen af. De rest blijft gewoon lekker doorgaan!☺️ letterlijk vraag en aanbod

één maand geleden

Nee joh niet gaan kolven! Lekker van genieten. Je productie stemt zich af op de vraag. Het kan ook zo maar zijn dat ze over een paar nachten of weken wel weer 1-2 of 3 keer komt ‘s nachts. Dan gaat je productie vanzelf weer omhoog anachts

één maand geleden

Nee joh niet gaan kolven! Lekker van genieten. Je productie stemt zich af op de vraag. Het kan ook zo maar zijn dat ze over een paar nachten of weken wel weer 1-2 of 3 keer komt ‘s nachts. Dan gaat je productie vanzelf weer omhoog snachts

één maand geleden

Reactie op BB07

Oh ja., ze ligt op bed om 19.30 en krijgt ze de laatste voeding
Wat heeeerlijk!!!!

één maand geleden

Reactie op momlin

Wat heeeerlijk!!!!
Jaa echt genieten! Vanaf haar geboorte slaapt ze echt al heel erg goed. Wss omdat het een ziekenhuiskindje is🫣 de moeilijke fase met 6x per nacht wakker worden hebben wij gelukkig gehad😂🙃

één maand geleden

Ik bouw het zelf per half uur af voor mijn borsten. Wij zitten inmiddels op 6.5 uur na laatste voeding

één maand geleden

Reactie op BB07

Jaa echt genieten! Vanaf haar geboorte slaapt ze echt al heel erg goed. Wss ...
Niet te vroeg juichen hoor. Wat niet is kan nog komen 🥴 elke nacht die je doorslaapt is er 1 in het eerste jaar!

één maand geleden

Reactie op Chan98

Ik bouw het zelf per half uur af voor mijn borsten. Wij zitten inmiddels op ...
Hoe kun je het afbouwen? Heb je daar tips voor? Want honger is hier ook echt honger, en langer wachten heeft dan geen zin… Zou al zo blij zijn als het niet om de 3 uur zou zijn, maar er in de nacht 4 uur tussen zou zitten.

één maand geleden

Reactie op Roos__

Hoe kun je het afbouwen? Heb je daar tips voor? Want honger is hier ook ec ...
Ze komt zelf steeds later ik zet de wekker steeds half uur later mischien kan ze nog langer wachten maar dan staan mijn borsten op springen. Heeft ze eerder honger kom ik eerder naar haar toe

één maand geleden

Reactie op Chan98

Ik bouw het zelf per half uur af voor mijn borsten. Wij zitten inmiddels op ...
Dat is een goede! 🥰

één maand geleden

Reactie op kich

Niet te vroeg juichen hoor. Wat niet is kan nog komen 🥴 elke nacht die je ...
Ik juich zachtjes 🫣 hihi

één maand geleden

Nee, dit hoeft niet tenzij je er zelf last van hebt. Je borsten passen zich aan t gedrag van haar en zij regelt alles! Ik heb wel is dat ik wakker wordt met stenen boobs en dan denk ja ik moet wel anders dan slaap ik niet meer (t doet dan ook echt zeer) maar heb ook vaak zat dat ik n nacht door kan trekken zonder ik er iets van merk 😍