8 Reacties

4 maanden geleden

Ja, hier ook een onrustige hond. Sinds vorige week steeds krampen/steken onderin mijn buik, maar nog zeer onregelmatig. Ook sinds een paar dagen last van mijn onderrug en vaak misselijk/grieperig gevoel. Vandaag 39 weken, hoop dat het snel door gaat zetten. Succes met de laatste loodjes!

4 maanden geleden

Ze voelen jou aan! Ook al denk jij je rustig en niet anders dan normaal te gedragen, het schijnt dat honden tóch iets aan je kunnen merken. Heel bijzonder 🥰

4 maanden geleden

Hier is ze vooral heel aanhankelijk

4 maanden geleden

Herkenbaar, onze Franse Bulldog is nog nooit zo alert geweest als nu 😅 hij blafte eigenlijk nooit maar als hij nu wat hoort slaat hij gelijk aan

4 maanden geleden

Hier ook een hond die sinds zondag zich heel vreemd gedraagt. Erg aanhankelijk aan mij, staart me aan. En het vreemdste: hij piept soms ineens om onverklaarbare reden op hele random momenten. Dat doet hij anders nooit.

4 maanden geleden

Jep hier ook, herken het ook van de eerste toen ik richting het einde ging! Ik word de hele dag door aangestaard en in de gaten gehouden.

4 maanden geleden

Nog niet echt weeen, maar sinds afgelopen nacht 1 van de katten die normaal niet bij mij komt de hele nacht tegen me aan, mee naar de wc en badkamer, weer mee naar bed. Ze volgt me overal 😅 geen idee wanneer het hier begint. Morgen pas 37 weken

4 maanden geleden

Onze hond was de dagen nadat ik gestript was echt aan me vast geplakt, waar ik ook ging, hij moest en zou mee. Terwijl ik al maanden niets echt met hem kan doen vanwege alle klachten en hij voor alles bij mijn man moest zijn (en ook kwam!) Waarschijnlijk ruiken ze de hormonen die vrijkomen als het gaat rommelen 😊