Sinds gisteren is het hier flink aan de rommel, wat begon met een zwaar pijnlijk zijsteek gevoel ‘s middags eindigde in ‘s avonds regelmatige weeën. VK gebeld, die gaf aan ff douchen en afwachten, dus dit gedaan. Weeën bleven aanhouden, toch geprobeerd te gaan slapen, dit is in korte beetjes gelukt -was ook gesloopt-
Ook sinds gisteren vreselijk last van mn onderrug en de weeën zijn icm menstruatie achtige pijnen, ben ook al wat misselijk en weeïg gevoel van binnen onder(baarmoedermond?) en veel slijm verlies
Nu vandaag is r vergelijkbaar, weeën zijn beter te doen maar nog steeds vrij vervelend, maar minder regelmaat
Maar, nu hebben we 3 honden, waarvan 1… jeetje wat is ze raar aan t doen🥴 ik zat op mn yoga bal, nou hele tijd mopperen, miepen, onrustig voor me staan, tegen me aan staan. Nu ik op de bank lig, ligt ze stijf tegen me aan, nu is ze ook ff zo rustig maar net alleen als ik d’r vast had
1 van de andere honden komt ook al bij me, en de 3e ligt op afstand wat te miepen
Oftewel, allemaal onrustig haha
Ik hoop dat dit ‘het begin een beetje is, ben nu 38+2 dus het mag, zijn er meer bij wie t zo begonnen is? En meer die onrustige dieren hebben gehad voor het begin?
Ben zelf wel rustig, denk wel van kom op zet door haha, maar maak me d’r niet druk om