75 Reacties

8 maanden geleden

Als iemand wil ruilen, ik wil graag de roze versie doeken en heb blauwe! Omgeving Almere 😊

8 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Als iemand wil ruilen, ik wil graag de roze versie doeken en heb blauwe! Om ...
Oh, zullen wij anders ruilen? 😀

8 maanden geleden

Reactie op Evvelin2

Oh, zullen wij anders ruilen? 😀
Waar ben je woonachtig? 🙂

8 maanden geleden

Klopt het dus dat je 5 euro voor de box betaald?

8 maanden geleden

Reactie op S038

Klopt het dus dat je 5 euro voor de box betaald?
Ja dat klopt. Die betaal je in de winkel

8 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Waar ben je woonachtig? 🙂
Omgeving Utrecht, dus niet per sé in de buurt..

8 maanden geleden

Reactie op Marjolijnnnn

Ja bij jou filiaal waren ze blijkbaar niet moeilijk 😬. Bij mij lieten ze e ...
Bij mij deed ze moeilijk, omdat ze het zelf niet wist. Ik was de eerste (bij mn werk gehaald en daar wonen veel oudjes), dus ze wist niet hoe of wat. Maar in die mail die hier dus ook wordt getoond, staat toch echt; laat DEZE bevestigingsmail zien, laat je klantenkaart scannen en betaal. Ik heb het die meid 5x verteld en nog snapte ze het niet 🤣 Toen heb ik gem zelf hardop voorgelezen met mijn vinger erbij en gezegd; dus ik laat je nu deze mail zien, ik scan nu mijn klantenkaart en dan scan jij die box. Eens zien wat er gebeurt. Nou, er kwam 4.95 op het scherm en kon betalen...😂 Ik zou niet weten op wat voor andere mail ik zou moeten wachten... Ik denk dat je die andere mail alleen krijgt als ze al weten dat er megaveel aanmeldingen zijn geweest voor dat filiaal? Ik vraag me overigens ook af waar die €120 vandaan wordt getoverd, maar vind de spulletjes verder wel leuk en heel toevallig ook blauw gehad 😄

8 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Bij mij deed ze moeilijk, omdat ze het zelf niet wist. Ik was de eerste (bi ...
Ohj ja en 1000 dagen? Wat dacht je van een week, maximaal?🤣 Ja er zit een knijpfruit in, maar die gaat naar onze peuter, want die is al niet meer houdbaar tegen de tijd dat de baby hem mag. Dus geen idee waar zowel de €120 als die 1000 dagen vandaan komen hahaha! 😂

8 maanden geleden

Reactie op Evvelin2

Omgeving Utrecht, dus niet per sé in de buurt..
Oke, ik zou wel willen ruilen maar dan is het misschien handig als iemand van ons toevallig in de buurt van de ander is. Toevallig binnenkort nog een dagje Almere? 🤪 Ik kom weleens in Utrecht maar niks voor de komende tijd in de planning in die richting haha...

8 maanden geleden

Ik ben wel benieuwd wat er allemaal in zit... kan iemand dat vertellen? 😀

8 maanden geleden

Ik ben wel benieuwd wat er allemaal in zit... kan iemand dat vertellen? 😀
Check even de eerste reacties. Staan ook een aantal foto's van de inhoud.

8 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Check even de eerste reacties. Staan ook een aantal foto's van de inhoud.
Oh sorry, check even dit topic, daar staan ze in! 😇😁

8 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Oh sorry, check even dit topic, daar staan ze in! 😇😁
https://community.24baby.nl/forum/baby/naif-etos-babybox-6r4vrg De link erbij is nog handig...🙄

8 maanden geleden

Ik lees dat er ook milestone kaarten in zitten die je kan inwisselen voor diensten. Dat verklaart denk de waarde. Kan iemand vertellen wat die diensten zijn?

8 maanden geleden

Reactie op Stroopwafels

Ik lees dat er ook milestone kaarten in zitten die je kan inwisselen voor d ...
Die stellen niet zoveel voor... Ik hoefde de mail niet te laten zien bij ophalen. Twee van de hydrofieldoeken zijn genderneutraal, maar verder zit ik met een roze hydrofieldoek en washandje voor een jongen op komst 😄 Het filiaal nog gebeld en ze hebben alle boxen geopend, maar blauw zat er helemaal niet tussen. Kan gelukkig ruilen met een vriendin, maar begrijp niet waarom Etos niet voor neutraler gaat. Op de negenmaandenbeurs was de inhoud van mijn tasje ook al roze gekleurd.

8 maanden geleden

Dit is de inhoud bij mij. Valt me een beetje tegen eerlijk gezegd. Hier ook alles roze met een jongen op komst helaas. De vouchers met korting vind ik niks: gratis abonnement op een meditatieapp bijvoorbeeld. Maargoed, voor €4,95 wel wat leuke producten!

8 maanden geleden

Had er ook meer van verwacht, maar voor €5 toch een hele leuke box!😀

8 maanden geleden

Reactie op Mimi86

Had er ook meer van verwacht, maar voor €5 toch een hele leuke box!😀
Hier ook opgehaald, leuke box maar zoals ze hem hebben zitten aanprijzen vind ik hem dat niet vertegenwoordigen. Persoonlijk vind ik dan qua kortingsbonnen de box van de Kruidvat nuttiger Ik heb de blauwe kleuren voor de hydrofieldoeken.

8 maanden geleden

Hier helaas op. Ik word gebeld als ze er weer zijn, en ik mocht kiezen uit roze of blauw! 😃

8 maanden geleden

Ik heb de box opgehaald met de blauwe items maar er is een meisje op komst 😅