75 Reacties

8 maanden geleden

Wij krijgen een jongen maar gaaan lekker voor de roze

8 maanden geleden

Oh! Ik wist helemaal niet dat er een roze en blauwe box was. Wij hebben een roze gekregen terwijl we een zoontje verwachten 😂 Het is een vrij neutrale box alleen het washandje en 1 hydrofiele doek waren roze. Die gaan naar m’n dochter. Verder vind ik het een prima box!

8 maanden geleden

Reactie op JGewenst

Oh! Ik wist helemaal niet dat er een roze en blauwe box was. Wij hebben een ...
Nee dat hebben ze ook niet gecommuniceerd en staat ook niet op de doos! Gemiste kans denk ik wel, maar bij ons klopte het toevallig hahaha. Anders kan men evt ruilen met anderen ofzo?

8 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Nee dat hebben ze ook niet gecommuniceerd en staat ook niet op de doos! Gem ...
Nee, wat gek eigenlijk! Opzich niet zo erg hoor. We hebben ook een dochter dus dan krijgt zij de roze hydrofiele doek en t washandje 😂

8 maanden geleden

Ik hoop stiekem dat ik het roze pakket krijg, ook al krijg ik een zoon 🙃 Dat maakt mij dus niks uit, haha. Ik heb ge’DMt met Naïf en je moet dus inderdaad wachten op die laatste mail. Ik stond ook al voor Jan Doedel in de Etos, irritant!

8 maanden geleden

Iemand die toevallig in omgeving den haag woont en graag de roze hydrofiel doeken wil ruilen tegen de blauwe 🙈 ik heb 3 dozen met blauwe hydrofiel doeken en ik krijg een meisje.

8 maanden geleden

Ik wilde hem ophalen bij de Etos die ik had aangegeven.. die vrijdag waren ze geleverd, kwam op zaterdag... niks noppes nada meer! Ik zei nog van maar dat is toch raar, ik heb hem gereserveerd hier.. nee helaas niks aan te doen 🤷🏼‍♀️ Dus nu vraag ik me zeer af of het de moeite waard is om er nog 1 te krijgen...

7 maanden geleden

Hoelang duurde het bij jullie voordat de mail kwam? En komt de mail via Naif binnen?

7 maanden geleden

Reactie op Anoniem12345

Hoelang duurde het bij jullie voordat de mail kwam? En komt de mail via Nai ...
Ik heb hem ook nog niet binnen. Was bij de etos maar had blijkbaar niet de goede mail... had hem toen gelijk aangevraagde toen hij uit kwam.

7 maanden geleden

Ik heb deze box meteen opgehaald zodra hij beschikbaar was. Vind hem geen €120,-. Maar de €5,- die je ervoor betaald haal je er zeker uit!

7 maanden geleden

Alle reacties even teruggelezen (wij wachten nog geduldig even af tot hij weer beschikbaar is), maar lieve mensen, met een roze hydrofiel en washand krijg je een jongetje ook droog en schoon hoor 😅

7 maanden geleden

Ik kon hem zo ophalen bij etos. Ze vroegen niet eens om een code!

5 maanden geleden

Ik heb net mail gehad dat ik 'm in september kan halen. Ben benieuwd of ik dan de eerste dingen al niet meer kan gebruiken

5 maanden geleden

Reactie op Chan98

Ik heb net mail gehad dat ik 'm in september kan halen. Ben benieuwd of ik ...
Ik ook! Bizar. Dit zal voor ons geen nut meer hebben

5 maanden geleden

Reactie op jinglebell

Ik ook! Bizar. Dit zal voor ons geen nut meer hebben
Idd en is het de 7.95 waard.

5 maanden geleden

Reactie op Chan98

Ik heb net mail gehad dat ik 'm in september kan halen. Ben benieuwd of ik ...
Die mail kreeg ik zonet ook.. ik al helemaal blij omdat ik dacht dat ik hem ein-de-lijk kon ophalen.. not.

5 maanden geleden

Reactie op Chan98

Idd en is het de 7.95 waard.
Ik denk dat ik hem dan voorbij laat gaan. Wel erg jammer ik had mij gelijk aan het begin van mijn zwangerschap ingeschreven. Kan je hem na een jaar wachten ophalen 😅

5 maanden geleden

Reactie op Guchi

Die mail kreeg ik zonet ook.. ik al helemaal blij omdat ik dacht dat ik hem ...
Dat dacht ik ook! Ik dacht yess hij is er 😂

5 maanden geleden

Zijn er misschien nog andere leuke boxen? Ik heb tot nu alleen de babybox van prenatal en die van kruidvat.

5 maanden geleden

Ik mag hem ook in september ophalen. Lekker dan haha. Ik dacht ook hehe eindelijk ophalen maar nee