14 Reacties

2 maanden geleden

Dit is de navelbreuk van onze zoon. Wel vreemd dat je huisarts je naar het CB stuurt, bij ons heeft de huisarts ernaar gekeken. Bij ons zeiden ze dat we aan de bel moesten trekken als hij pijn heeft bij het indrukken van de navel.

2 maanden geleden

Bij ons zeiden ze ook een navelbreukje en dat ik in de gaten moest houden of het ‘nat’ was in de navel en of ik de navel in kon blijven drukken. Echter is hij inmiddels bijna helemaal naar binnen getrokken dus vraag me af of het wel echt een navelbreuk is. Deze foto is inmiddels van een paar dagen terug, dus hij is nu nog verder naar binnen.

2 maanden geleden

Mijn oudste word dinsdag 2. Hij heeft nog steeds navelbreuk. Ze zeggen dat er tot een jaar of 4 niks aan gedaan wordt omdat het tot die tijd vaak zelf geneest. En het bij jonge kinderen wel vaker voorkomt.

2 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Mijn oudste word dinsdag 2. Hij heeft nog steeds navelbreuk. Ze zeggen dat ...
Klopt heb ik ook gehoord alleen de navelbreuk van onze meid is wel ineens heel groot en ik maak me toch wel een beetje zorgen … het is even afwachten denk ik wat het cb zegt volgende week

2 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Bij ons zeiden ze ook een navelbreukje en dat ik in de gaten moest houden o ...
Misschien is het bij hem gewoon snel genezen al gelukkig 😊

2 maanden geleden

Reactie op Bailey88

Dit is de navelbreuk van onze zoon. Wel vreemd dat je huisarts je naar het ...
Ja ik weet niet goed of ze er last van heeft ze huilt zowiezo al tijdens het aankleden het ziet er bij ons gewoon mega groot uit

2 maanden geleden

Heb je een foto van haar naveltje

2 maanden geleden

Reactie op Kimb071091

Heb je een foto van haar naveltje
Natuurlijk

2 maanden geleden

Het is echt mega groot

2 maanden geleden

1 van onze dochters heeft het ook en idd ook zo groot! Ik heb dinsdag afspraak bij de huisarts. Ws gaan ze idd zeggen dat ze er niks aan doen want als ze ontspannen is kan ik hem wel in drukken. Maar hoor ook borrelende geluidjes als ik haar vast heb en helemaal bij induwen van navelbreuk daarom toch even naar huisarts. Toen ik belde zei de assistente ook gelijk oooh ja verstandig om even naar te laten kijken als er voor de afspraak vocht uitkomt bellen want dan moet er meteen naar gekeken worden.

2 maanden geleden

Reactie op JIZNM

1 van onze dochters heeft het ook en idd ook zo groot! Ik heb dinsdag afspr ...
Super fijn dat je langs kan komen om er toch even naar te laten kijken! Ik denk dat ik opzoek moet naar een nieuwe huisarts 😅 Mocht je er aan denken zou je me dan op de hoogte kunnen houden?😊

2 maanden geleden

Dat is inderdaad groot! Ik zou (ook voor je eigen gerust stelling) nogmaals bellen en vragen of ze haar kunnen zien voor de zekerheid. Ik heb een website gevonden maar misschien had je die zelf ook al gevonden. Misschien heb je er wat aan! Sterkte in ieder geval, ik hoop dat ze er snel naar kunnen kijken en je gerust kunnen stellen. https://www.oudersvannu.nl/baby/navelbreuk-bij-je-baby-wat-te-doen~b7819c4?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

2 maanden geleden

Reactie op C.L

Super fijn dat je langs kan komen om er toch even naar te laten kijken! I ...
Ja ga ik doen!!

2 maanden geleden

Reactie op C.L

Natuurlijk
Mijn dochtertje heeft ook zo'n groot navelbreukje. Ze is gecheckt door de kinderarts bij het cb en die zei dat we alleen moesten bellen als er vocht uit zou lopen. Verder gaat het meestal vanzelf weg