62 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Néa
Pff jaa ben 3 dagen geleden bevallen van me tweede heb er tot nu toe nog st ...
Kwam het veel? Heb hier echt zooooo geen zin in. Ik twijfel ook nog over borstvoeding. Dan gaat het natuurlijk sneller, maar denk niet dat ik het ga geven (ander en lang verhaal) 😅 Maar jemig. Kut naweeën
4 maanden geleden
Reactie op Mabv
Kwam het veel? Heb hier echt zooooo geen zin in. Ik twijfel ook nog over bo ...
Jaa had er echt veel last van jammer genoeg de verloskundige zei omdat ik heel snel was bevallen en nog borstvoeding gaf dat het daarom zo heftig was.
Ik ben toen gestopt met borstvoeding en pcm geslikt toen ging het gelukkig wat beter
4 maanden geleden
Gisteren bevallen dmv sectio maar ook veel naweeën nu.. inderdaad met de borstvoeding combi nog wat meer . Geen tips verder tot nu toe dus ik lees even mee of iemand tips heeft.
4 maanden geleden
Wat mij vooral hielp is om de naweeen positief te zien. Meer naweeen betekent vaak ook een sneller kleiner wordende baarmoeder, en dat is erg positief voor je herstel. Dus elke keer aanleggen/kolven zorgt ervoor dat je lichaam beter hersteld, en dat maakte gevoelsmatig wel verschil. De ergste pijn was na een dag minder en na 3 dagen kan ik me niet meer herinneren of het echt pijn deed of gewoon al helemaal over was. Had de naweeen sowieso alleen bij kolven.
4 maanden geleden
Ik ga ook kapot 🥹 ben ook nog is binnen 4 uur bevallen dus dan is het helemaal erg. Niks helpt ook 🫠
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Ik ga ook kapot 🥹 ben ook nog is binnen 4 uur bevallen dus dan is het hele ...
Nee klopt ik heb ook nog wat morfine gehad zojuist maar dat komt er gewoon doorheen.. die heb ik dus niet meer nodig (was ook pas 2e keer sinds ok)
Qua pijn zo valt het me verder reuze mee allemaal.
4 maanden geleden
Hier ook naweeën en darmen bomvol lucht dat ik meerdere keren echt heb gehuild van de pijn.De lucht in de darmen doen al heel erg pijn en verergeren de naweeën. Nu met morfine lijkt het beter te gaan. Heb ook een keizersnede gehad. Hopelijk kan ik vandaag eens uit bed zonder al te creperen voor ik überhaupt rechtop ben.
4 maanden geleden
Reactie op Mlisz88
Hier ook naweeën en darmen bomvol lucht dat ik meerdere keren echt heb gehu ...
Jaaa precies heb je wat geslapen? Hier niet echt maar wel gerust. Kleine man doet het super goed en heeft heerlijk geslapen grootste deel vd nacht 😍
Succes dadelijk met uit bed gaan, ik heb er wel weer zin in om ff eruit te kunnen even andere houding.
Herken trouwens wat je zegt vd lucht in de darmen dat voel ik ook flink
4 maanden geleden
Oh naweeën, wat een gek was dat voor mij. Dus heel herkenbaar. 4.5 week geleden bevallen van een tweeling door middel van een sectio (deze lachend doorlopen, heerlijke ervaring). Terug op de kamer kreeg ik extreme naweeën, ze dachten aan een bloeding in mn buik zo extreme pijn had ik.
Uiteindelijk bijna 24 uur, elke 4 uur 'plat' gespoten met morfine. Als ik terug kijk op de gehele bevalling blijven de naweeën eigenlijk mij het meeste bij.
4 maanden geleden
Jeetje wat vervelend! Goed dag je dit deelt, nooit rekening mee gehouden. Bij mijn dochter geen naweeën gehad!
MOD
4 maanden geleden
Bij nummer 3 waren ze heftig, dus ik verwacht bij nummer 4 het zelfde.
Maar borstvoeding hielp goed. De naweeën waren heftig maar de baarmoeder kromp wel sneller dan bij de eerste 2. Zelfs het navloeien leek veel sneller minder te worden. Maar niet korter helaas 😆
4 maanden geleden
Mij was dit idd ook niet verteld nee...🥲 Ze zeiden eerst dat je bij een snelle bevalling meer/ergere naweeën hebt, vervolgens hoor ik idd dat het bij een 2e ook nog erger is. Fml😂
Heb ook echt huilend weg zitten puffen ja, maar na 3 a 4 dagen waren ze van de ene op de andere dag weg 👌🏼