62 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Ik heb bij mijn eerste dus geen na weeën gekregen, dus ben heel benieuwd ho ...
Heb je wel zo'n peri bottle? Met lauw water.. echt fantastisch

4 maanden geleden

Ik ben pas bevallen van me eerst, niemand had wat gezegd over NAweeën haha. Heb dit ook echt als heftig ervaren, tijdens borstvoeding moest ik het gewoon weg puffen 😮‍💨.

4 maanden geleden

Reactie op Mabv

Heb je wel zo'n peri bottle? Met lauw water.. echt fantastisch
Jaa dit keer wel

4 maanden geleden

Reactie op Mabv

Oei, ja bij mij dus wel. Hopelijk valt het tzt mee bij jou of in ieder geva ...
Nee ik heb een keizersnede gehad, dan schijnen naweeën sowieso heftiger te zijn. Dit keer weer. 😫

3 maanden geleden

Poeh ja die naweeën zijn bij mij nu bij de 2e ook veel heftiger. En daarbij ook in 3 uur tijd bevallen dus dat maakt het volgens mij ook nog erger 😅

3 maanden geleden

Reactie op momlin

Nee ik heb een keizersnede gehad, dan schijnen naweeën sowieso heftiger te ...
Ja dat hoorde ik inderdaad. Inmiddels zijn ze vast (bijna) weg hoop ik!

3 maanden geleden

Reactie op Xjaiimy

Poeh ja die naweeën zijn bij mij nu bij de 2e ook veel heftiger. En daarbij ...
Ja klopt. Heftig, sterkte.

3 maanden geleden

Ooh ja, die naweeën na de keizersnede! Niet te doen 🥲

3 maanden geleden

Reactie op Mabv

Ja dat hoorde ik inderdaad. Inmiddels zijn ze vast (bijna) weg hoop ik!
Ik heb geluk gehad dat de naweeën vrij kort na de keizersnede plaatsvonden. Heb me dus lekker plat laten spuiten met morfine in het ziekenhuis 😂

3 maanden geleden

Hoeveel dagen hebben jullie er last van (gehad)?

3 maanden geleden

Poeh! Bij de eerste helemaal geen last van gehad, maar nu.. elke keer als ik hem aanleg voel ik ze. Echt niet leuk 😭

3 maanden geleden

Reactie op LJliefje

Ik 3 dagen flink last en 1 dag stuk minder maar wel voelbaar.

3 maanden geleden

Reactie op LJliefje

Gelukkig maar een dag of 2 en niet heel heftig. Heb ze bij de eerste helemaal niet gehad, met die naweeën is bv geven wel een stuk minder leuk 😅

3 maanden geleden

Reactie op LJliefje

2.5 dag, echt verschrikkelijk, heb je net met pijnlijke tepels aangelegd, krijg je zo een verschrikkelijke nawee, bah

3 maanden geleden

Reactie op LJliefje

Ik zit nu op dag 3 en het is veeeel minder. Ik moet zeggen dat ik wel gewoon elke 8 uur 2 paracetamol neem. Daar was ik wat terughoudend mee bij de oudste 2, maar nu niet hoor. Waarom mezelf extra kwellen. Naweeën, stuwing en aanhappen pijnlijk, gewoon pijnstilling nemen!

3 maanden geleden

Reactie op kich

Ik zit nu op dag 3 en het is veeeel minder. Ik moet zeggen dat ik wel gewoo ...
Ja dit doe ik nu ook. Maar wel intens nog… dag 2 nu. Hopen dat het snel wegtrekt. Tot nu toe ook nog geen advies gekregen anders dan: doorademen.

3 maanden geleden

Reactie op LJliefje

Ja dit doe ik nu ook. Maar wel intens nog… dag 2 nu. Hopen dat het snel weg ...
Nou ik dacht dus dat het voorbij was. Maar sinds vanmiddag ineens naweeen in mijn rug. Deze zijn veel erger dan de naweeen van de afgelopen dagen en moet ik gewoon serieus weg puffen 😩

3 maanden geleden

Geen idee of het al in de reacties voorbij is gekomen ( teveel om alles terug te lezen) Maar ik ben vorige week van mijn vierde bevallen en de naweeën waren pijnlijk ja !ik geef borstvoeding en dan voel je ze tijdens het voeden erg goed. Ik kreeg als tip van de kraamzorg, naar het toilet even plassen voor je gaat.voeden. Doordat je baarmoeder samentrekt komt er druk op de volle blaas waardoor het extra pijn doet, als die dan leeg is voel je het stukken.minder !

3 maanden geleden

Reactie op Cinogi

Geen idee of het al in de reacties voorbij is gekomen ( teveel om alles ter ...
Ik kreeg daar zelf juist extra naweeen van, omdat je baarmoeder dan inderdaad meer ruimte heeft om terug te gaan naar de pleknwaar het naar toe moet. Maar daardoor gaat het natuurlijk wel weer terug naar de juiste plek.

3 maanden geleden

Reactie op Mabv

Ik kreeg daar zelf juist extra naweeen van, omdat je baarmoeder dan inderda ...
Oh echt ? Zie je hoe dat toch verschilt per persoon dan 😅