Ik ben nu 6 uur geleden bevallen, maar die naweeen zijn echt naar ja. Moet ze gewoon wegademen zoals bij een wee, en helaas duurt het langer dan 1 minuut haha. Toch jammer dit.
Bij de eerste viel me dit echt enorm mee. Hoor ik net dat het bij een tweede (derde etc) inderdaad veel heftiger is.
Daar had ik even niet op gerekend 🤣🤣🤣
Tips zijn natuurlijk welkom maar dit is vooral even gewoon om te klagen 😅 Vind dat ik wel genoeg heb gedaan
Ik ben pas bevallen van me eerst, niemand had wat gezegd over NAweeën haha.
Heb dit ook echt als heftig ervaren, tijdens borstvoeding moest ik het gewoon weg puffen 😮💨.
Ik zit nu op dag 3 en het is veeeel minder. Ik moet zeggen dat ik wel gewoon elke 8 uur 2 paracetamol neem. Daar was ik wat terughoudend mee bij de oudste 2, maar nu niet hoor. Waarom mezelf extra kwellen. Naweeën, stuwing en aanhappen pijnlijk, gewoon pijnstilling nemen!
Ja dit doe ik nu ook. Maar wel intens nog… dag 2 nu. Hopen dat het snel weg ...
Nou ik dacht dus dat het voorbij was. Maar sinds vanmiddag ineens naweeen in mijn rug. Deze zijn veel erger dan de naweeen van de afgelopen dagen en moet ik gewoon serieus weg puffen 😩
Geen idee of het al in de reacties voorbij is gekomen ( teveel om alles terug te lezen)
Maar ik ben vorige week van mijn vierde bevallen en de naweeën waren pijnlijk ja !ik geef borstvoeding en dan voel je ze tijdens het voeden erg goed.
Ik kreeg als tip van de kraamzorg, naar het toilet even plassen voor je gaat.voeden.
Doordat je baarmoeder samentrekt komt er druk op de volle blaas waardoor het extra pijn doet, als die dan leeg is voel je het stukken.minder !
Geen idee of het al in de reacties voorbij is gekomen ( teveel om alles ter ...
Ik kreeg daar zelf juist extra naweeen van, omdat je baarmoeder dan inderdaad meer ruimte heeft om terug te gaan naar de pleknwaar het naar toe moet. Maar daardoor gaat het natuurlijk wel weer terug naar de juiste plek.