Ik probeerde mijn zoontje wakker te maken om de fles te geven. Ik legde hem om de commode en hij begon heel heftig heen en weer te bewegen met zijn hoofd. Van de ene kant naar de andere kant. Het duurde echt wel even voor hij wakker werd. Ik ben nu best geschrokken of dit kwaad kan. Iemand enig idee wat het kan zijn of iemand die dit ook heeft meegemaakt. Iemand enig idee bij wie ik het andere kan na vragen?
Mijn dochtertje doet dit ook als ze bijv heel moe is. Dan heb ik haar vast en schuurt ze als een malle met haar hoofd heen en weer op m’n schouder. Geen idee of het hetzelfde is natuurlijk!!
Mijn zoontje (nu 3) deed dit altijd voor hij in slaap ging vallen. Maakte me toen ook zorgen maar dit is een manier om weer in slaap te komen. Als je het echt niet vertrouwd altijd even overleggen dan
Mijn dochter doet dit ook altijd in de draagzak of als ze op mijn schouder ligt (voor het in slaap vallen) en bij het wakker worden soms ook even. Ik heb er nooit over nagedacht of het “normaal” is eigenlijk, lijkt me niet dat het kwaad kan