14 Reacties
één maand geleden
Ik stond een paar dagen voor de bevalling alle ramen te lappen en uitgebreid de kozijnen en deuren schoon te maken buitenom.
M’n moeder en zus waren echt boos geworden omdat ze het onverantwoord vonden dat ik nog op een wankel trapje ging staan.
Ik was me van geen kwaad bewust, het moest toch gewoon gedaan worden? Nu achteraf denk ik, tja… het is niet echt een activiteit voor een hoogzwangere vrouw en het was ook niet nodig want ik hou alles altijd goed bij. 😅
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik stond een paar dagen voor de bevalling alle ramen te lappen en uitgebrei ...
Omg! Inderdaad die ramen🫢😩
één maand geleden
Och ja dit was bij mij ook zo erg. Hoogzwanger en kapot gaan van de bekkenpijn maar toch nog als een idioot grote schoonmaak houden tot de plinten aan toe. Niemand mocht me ook helpen want zij deden het niet goed genoeg. Ik ben normaal al een spastische controlfreak met mijn huishouden maar tijdens die laatste weken van de zwangerschap mocht hier éigenlijk liever niet eens meer geleefd worden. Was voor mijn man ook niet zo gezellig 😂🥲
één maand geleden
Ik had bedrust en mocht alleen lopen van bed naar de wc of bank naar de wc zeg maar.. dus iedereen om mij heen was de klos met mijn nesteldrang. Zaten we ook nog in een verbouwing. Nieuwe rubber in de wasmachine laten zetten, nieuwe thee en handdoeken besteld, nieuwe badhanddoekken en washandjes. Mijn moeder heeft alles gestreken wat ik wou want ja ook de hydrofiele doeken moesten allemaal gestreken worden. Wij hadden een geplande keizersnede dus de ochtend moesten wij ons om 10 uur melden maar de oudste moest gewoon naar school dus die uurtjes is hier nog heel wat gepoetst hahaha
één maand geleden
Reactie op Guchi
Hier hetzelfde. Had hem naar een hotel moeten sturen. Ik werd al gek bij ee ...
Hahahaha ja erg hè… Ik kon zo boos worden als hij z’n handen ging wassen en ik dan druppels op het aanrecht zag liggen of dat hij met natte handen de kraan uitdeed terwijl ik net alles blinkend schoon en droog had 😂
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik weet nog dat de bevalling begonnen was en ik ‘s nachts volop in de weeën ...
Hahaha zo grappig. Gelukkig ben ik niet de enige. Mijn vliezen waren gebroken (3 weken te vroeg en ik was medisch) ik belde naar het ziekenhuis om dit mede te delen en ik vroeg hierna of ik eerst nog even mijn huis kon soppen voordat ik ging bevallen 🤣🤣🤣