34 Reacties

12 dagen geleden

Ik wil de babykamer volledig let hebben ik wel de commode hebben staan de box mag na mijn verjaardag anders is er niet genoeg ruimte voor de visite 🙈 maar mijn vriend heeft zo iets van kan nog wel. En ik zeg met 11 week ben ik uitgerekend dus het moet nu. En wil meer babykleertjes etc. zo bang dat we te weinig hebben

12 dagen geleden

Hier ook! Hahaha Het liefste ben ik de hele dag aan het schoonmaken 😂 ga zo weer langs de action nieuwe schoonmaak spullen halen😂

12 dagen geleden

Ooo had ik dit maar, lijkt me zo lekker om te kunnen genieten van poetsen 😂

12 dagen geleden

YES! Ben al sinds half 9 vanmorgen druk aan het opruimen en poetsen. Hele dag het huis voor mijzelf, krijg waarschijnlijk vanavond spijt omdat ik teveel heb gedaan🤣 Maar dan ben ik er vanaf🤪

12 dagen geleden

HAHAAH die spons met cif is zo herkenbaar 😂😂 had dat met me eerste ook. Sta nu ook weer 3x per dag de gootsteen schoon te maken met cif omdat het zo lekker ruikt.

12 dagen geleden

Ik heb van mezelf sowieso al een schoonmaak obsessie, het huis moet altijd spik en span zijn. Mijn nesteldrang uit zich nu meer in ordenen! Ik wil ineens alle kasten leeg trekken en alles netjes op kleur en categorie in bakjes er weer in 😂 oja en ontspullen! Wil de berging ook lekker leeg en opgeruimd hebben. Enige probleem is dat ik ontzettend veel last heb van bekkeninstabiliteit dus ik kan bijna niks. Na een uurtje moet ik alweer plat. Super frustrerende combinatie 😭

12 dagen geleden

Mijn nesteldrang uit zich nu vooral in shoppen🥴😆 Mijn man is as we speak een bedje aan t ophalen en wil die eigenlijk ook gelijk in elkaar gaan zetten en de kinderhoek klaarmaken (beide bedjes komen in onze slaapkamer). Bij H&M van de week een poster met roze luchtballon en blauwe zeppelin gekocht, met wolkenplankjes en een slinger met wolkjes eraan. Ze krijgen een beetje Up in the air thema bij hun bedjes 🥰 dochter slaapt bijna nooit in haar bed, wie weet wordt t aantrekkelijker zo😆 Man ook gevraagd of hij de komende dagen even wil zorgen dat 1 van de wasrekken leeg is en naar de kinderkamer moet, zodat alles van de baby gewassen kan worden en het op dat wasrek kan. De kinderkamer (= bij ons dus speel- en kleedkamer voor beiden) moet eigenlijk ook nog een makeovertje krijgen, maar ben daar helaas fysiek nauwelijks toe in staat. Dus dat gaat in heeeele kleine stapjes. Manlief mag t niet doen van mij hoor😆

12 dagen geleden

Ik heb hier ook zo veel last van 🤣 laatst het bed en de bank gepoogd te reinigen met een tapijtreiniger (bij Gamma gehuurd). Nou dit doe ik nooit meer, want zo weinig effect en het hele weekend chagrijnig van geweest hahahah. Verder moet echt alles eraan geloven, de tuin, kledingkast, voegen (schoonmaken met tandenborstel 🤣🤣🤣🤣🤣) etc etc. En dan het liefste met nieuwe schoonmaakmiddelen want obsessie met geurtjes. Ik zal zo even een foto sturen van mn laatste nieuwe aanwinst qua schoonmaakspul.

12 dagen geleden

Wat een geweldige eigenschap…ik ben nog op zoek naar schoonmaak hulp 🤪

12 dagen geleden

Ik kreeg het van het van ‘t weekend ook in m’n bol: alle kasten moesten vanbinnen schoongemaakt worden.. Oftewel: alles eruit, alles uitsorteren, een hoop meuk weggegooid, soppen & weer netjes inladen.. 😂

12 dagen geleden

Reactie op rach97

HAHAAH die spons met cif is zo herkenbaar 😂😂 had dat met me eerste ook. S ...
Wil er bijna op kauwen 😂😂😂😂

12 dagen geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ik heb van mezelf sowieso al een schoonmaak obsessie, het huis moet altijd ...
Herken de obsessie, maar laatste tijd had ik 0,0 zin in schoonmaken. Dus ben echt blij hiermee 😂😂 Enige nadeel is dat ik het vooral snachts wil doen, maar moet de volgende dag gwn weer vroeg op

12 dagen geleden

Reactie op kinderwens1995

Ik heb hier ook zo veel last van 🤣 laatst het bed en de bank gepoogd te re ...
HAHAH die voegen 😂😂😂 PROBEER VIM en dan met zo’n grote borstel. Het geluid en de schuim die daarvan vrij komt 🤤🤤🤤🤤🤤

12 dagen geleden

Reactie op Kersepitje2022

Wat een geweldige eigenschap…ik ben nog op zoek naar schoonmaak hulp 🤪
Ik ging bij mijn vorige zwangerschap serieus spontaan de badkamer van me zus poetsen, toen ik er ff ging plassen 😂😂😂😂😂😂

12 dagen geleden

Is het gek als ik dit nog niet heb of helemaal nog geen nesteldrang heb? Heel lichtjes soms even een klein momentje, een vraagje. Maar niet veel of sterk. 😅😁

12 dagen geleden

Reactie op pln92

Is het gek als ik dit nog niet heb of helemaal nog geen nesteldrang heb? He ...
Nee hoor, bij onze dochter totaal niet gehad. Ben sowieso geen poetser, maar toen ook echt niet. 😆 Nu bij haar broertje al vroeg wel, maar meer in de vorm van dingen gereedmaken, meubels verschuiven etc.

12 dagen geleden

Ik vind poetsen leuk maar ben er wel bekkaf van dan haha.. zoflora, dettol alles wat sterk ruikt met wel een raam of deur los 🫢🫢

12 dagen geleden

Reactie op momlin

Herken de obsessie, maar laatste tijd had ik 0,0 zin in schoonmaken. Dus be ...
Same hoor! Het lukt mij ook gewoon niet goed nu ivm de klachten en vermoeidheid maar mijn probleem is dus dat ik dan echt error in m’n hoofd krijg. Kan me er NIET bij neerleggen (adhd) dus het is kiezen tussen twee kwaden hahahaha ‘S nachts is inderdaad niet heel ideaal 😂 wat maf dat het dan ineens komt opzetten hé

11 dagen geleden

Heeft nog iemand anders de kleertjes al op meerdere manieren gesorteerd en telkens net niet tevreden over hoe het dan is, dus weer opnieuw doen? 😂 Zelfde met andere spullen in mandjes en lades doen. Onee toch niet zo, even anders, wacht… En kleertjes strijken terwijl ik strijk haat hahaha

11 dagen geleden

Reactie op Immie26

Heeft nog iemand anders de kleertjes al op meerdere manieren gesorteerd en ...
Ja! Dit dus 😂😂