17 Reacties
8 dagen geleden
Hier 5x 210 en 1x 60(nacht). Ook hier komen we boven de liter uit maar CB geeft hier aan dat dit prima is. Ik heb ook een flinke jongen van 9 kg die net een groeispurt heeft gemaakt.
8 dagen geleden
De afgelopen 2 nachten hier ook weer een nacht voeding. Valt hier altijd samen met de volle maan. Als die voorbij is zijn de nachtvoedingen en onrustig drinken voorbij. Hij krijgt standaard 4x 210.
8 dagen geleden
Reactie op Kersepitje2022
Hier 5x 210 en 1x 60(nacht). Ook hier komen we boven de liter uit maar CB g ...
Komt het gewicht dan door de hoeveelheid voeding? Wij hebben nog een smal(6,5 kilo) mannetje en ben bang dat hij door zoveel voeding dan te zwaar gaat worden.
8 dagen geleden
Reactie op Chella0501
De afgelopen 2 nachten hier ook weer een nacht voeding. Valt hier altijd sa ...
Welke tijden geef jij ongeveer?
8 dagen geleden
Reactie op Epione
Geef je ook al hapjes ? Ik kreeg het advies van het consultatiebureau om 4 ...
Nee ik wil pas beginnen met 6 maanden i.v.m. darmrijping.
7 dagen geleden
Ik heb gewoon besloten m’n zoontje wel gewoon te volgen! Overdag drinkt hij niet elke fles leeg, maar vanaf de fles van 15;00 wel, en is met 200 ineens niet meer verzadigd. Dit is nu sinds 3 dagen, geen idee wat het zou kunnen zijn, groeispurt zou pas met 6 maanden zijn..
Hier ook nutrilon.
7 dagen geleden
Reactie op Linnie2024
Ik heb gewoon besloten m’n zoontje wel gewoon te volgen! Overdag drinkt hij ...
Ja ik volg hem ook gewoon, honger is honger. M’n dochter had altijd genoeg aan 5 x 180 en kon zelfs al snel naar 4 x 180! Nou m’n zoontje gaat dat voorlopig niet accepteren 😆
7 dagen geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Ja ik volg hem ook gewoon, honger is honger. M’n dochter had altijd genoeg ...
Precies! Ik heb geprobeerd op advies van cb om de fles van 23:00 en de nachtfles van 3 af te bouwen, maar hierdoor bleef hij komen, dus ook mee gestopt en gewoon gegeven. Ik denk dat hij het gewoon nog nodig heeft dus ik zie het wel haha.
Hoe oud en zwaar is jouw kindje?
7 dagen geleden
Reactie op Linnie2024
Precies! Ik heb geprobeerd op advies van cb om de fles van 23:00 en de nach ...
Hij is van 26 juli, rond de 6,5 kilo!
Hij krijgt tussen 07:00 en 23:00 uur 5 flessen van de 180 (200) en ‘s nachts een van 90 (100). Daar lijkt hij voldoende aan te hebben. 🤞🏻
En jij?
7 dagen geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Hij is van 26 juli, rond de 6,5 kilo!
Hij krijgt tussen 07:00 en 23:00 uu ...
Mijn zoontje is van 11 juli! En denk nu tussen de 7,5-8 kg!
Die van mij normaliter ook! In de nacht nog ietsje meer dan, maar bied nu dus 210+7 aan en ook dat gaat er nu goed in😂. Als hij dit doortrekt probeer ik wel naar 4 flessen overdag te gaan, anders krijgt ie wel heel veel.
7 dagen geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Komt het gewicht dan door de hoeveelheid voeding? Wij hebben nog een smal(6 ...
Nee hoor, hij is geboren met 4,5 kilo. Hij volgt zn eigen (flinke) lijntje
7 dagen geleden
Reactie op Linnie2024
Mijn zoontje is van 11 juli! En denk nu tussen de 7,5-8 kg!
Die van mij no ...
Blijft soms lastig he!
7 dagen geleden
Reactie op Kersepitje2022
Nee hoor, hij is geboren met 4,5 kilo. Hij volgt zn eigen (flinke) lijntje
Ah dat is helemaal prima toch 🥰!
7 dagen geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Komt het gewicht dan door de hoeveelheid voeding? Wij hebben nog een smal(6 ...
Kindjes zullen niet zo snel door de hoeveelheid voeding ‘te’ zwaar worden. Rn wat is te zwaar? Mijn dochter heeft een hele tijd BOVEN de bovenste curve gezweefd. Bloed onzeker maakte het me. Ik gaf haar altijd kleine flessen met de angst dat ik haar ‘vet zou mesten’ nou was gewoon aanleg… inmiddels is ze 3 jaar en helemaal in proportie. Mijn zoon krijgt veel grotere flessen en is slanker. Ik denk dat het gewoon aanleg is, zou je baby volgen in hoeveel melk gevraagd wordt.