14 Reacties

4 maanden geleden

Geen tips maar ik wil je wel beterschap en sterkte wensen! Hopelijk voel je je gauw wat beter ❤️ zelf voel ik mij helaas bijna dagelijks zo, mijn vk blijft ook maar aangeven dat het erbij hoort. Zolang ze niks alarmerende horen kunnen ze er helaas weinig mee. De laatste loodjes zijn zwaar!

4 maanden geleden

Klinkt als ijzer te kort hebben ze je hb geprikt? Ik ben toen ijzer tabletten gaan slikken het ging niet helemaal weg maar voelde me wel iets beter

4 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Geen tips maar ik wil je wel beterschap en sterkte wensen! Hopelijk voel je ...
Heel lief dankjewel! Hopelijk ga jij je ook nog ietsje beter voelen!🩵

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Klinkt als ijzer te kort hebben ze je hb geprikt? Ik ben toen ijzer tablett ...
Binnenkort even opnieuw prikken maar voor nu is die prima. Heb wel laag b12 en hashimoto maar beide medicijnen voor en is al eventjes zo. Voelde toch net even wat anders nu

4 maanden geleden

Hoe gaat het nu?

4 maanden geleden

Ik voel me precies hetzelfde. Misselijk, moe, overprikkeld, nergens zin in, flauw en leeg (vreemde uitleg misschien snap je me wel). Heb jij inmiddels gebeld? Ik twijfel ook.

4 maanden geleden

Reactie op Irisvdgx

Ik voel me precies hetzelfde. Misselijk, moe, overprikkeld, nergens zin in, ...
Gister die bij de VK aangegeven ook, maar wist al dat ze er niks mee zou doen. Wat zouden ze moeten doen dan?

4 maanden geleden

Heb overigens exact t zelfde. Ben vandaag 37 + 1.

4 maanden geleden

Reactie op Irisvdgx

Ik voel me precies hetzelfde. Misselijk, moe, overprikkeld, nergens zin in, ...
Idd dat, zal er toch denk ik helaas echt bij horen. Kan het me vaag herinneren van de 1e. Gelukkig voel ik me ietsjes beter al maar het blijft een beetje tobben, proberen rust te nemen en aan over te geven. Ik heb niet gebeld, doe ik ook niet. Alleen wanneer m’n bloeddruk veranderd of ik me heel slecht ga voelen. Zij zullen buiten controles niks kunnen doen en ben hun antwoord met dat het erbij hoort allemaal wel zat haha🤭

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Hoe gaat het nu?
Ietsje beter wel! Probeer zo veel mogelijk verdeeld te doen en er maar aan toe te geven door ook wat hulp te vragen. 😊

4 maanden geleden

Reactie op CDKN

Gister die bij de VK aangegeven ook, maar wist al dat ze er niks mee zou do ...
Ja geen flauw idee 😂 de ene zegt bel bij deze en deze klachten (bijvoorbeeld combinatie hoofdpijn misselijkheid duizeligheid) maar als je daarmee belt zeggen ze dat zal wel aan het weer liggen / neem rust / eet iets. 😂

4 maanden geleden

Reactie op ChristelvAc

Idd dat, zal er toch denk ik helaas echt bij horen. Kan het me vaag herinne ...
Nee ik snap je ik hou zelf ook m’n bloeddruk in de gaten hij is wat hoger dan normaal maar niet dat ik denk hier moet ik wat mee. Ik ga wel weer voor een middag dutje en hopelijk is t morgen over. 🫣

4 maanden geleden

Reactie op Irisvdgx

Ja geen flauw idee 😂 de ene zegt bel bij deze en deze klachten (bijvoorbee ...
Haha het is niet alamerend zeggen ze hier, en dat is t indd ook niet. Laatste loodjes zullen we maar zeggen. Hoe ver ben je?

4 maanden geleden

Reactie op Irisvdgx

Nee ik snap je ik hou zelf ook m’n bloeddruk in de gaten hij is wat hoger d ...
Ja goed om te doen! En zoals je hieronder zegt, bij sommige klachten wel bellen ivm zwangerschapsvergiftiging. Zeker dus idd met hoofdpijn, misselijk, hoge bloeddruk etc. En anders gwn een beetje aandikken dat je controle krijgt op zwangerschapsvergiftiging.