8 Reacties

8 dagen geleden

Ik geef ook volledig bv en ook nog niet ongesteld geweest, was bij mn vorige kindje hetzelfde. Werd pas weer ongesteld toen ik stopte met bv (1x en toen weer zwanger 🤭)

8 dagen geleden

Ik heb geen spiraal laten plaatsen oid maar ben nog helemaal niet ongesteld geworden, ook volledige bv en bevallen 19 juli

8 dagen geleden

Ik ook nog niet. Bij mijn dochter pas na een jaar toen ik stopte met bv. Heerlijk voordeel vind ik!

8 dagen geleden

Volgens mij kan het sowieso ook heel onregelmatig zijn na een bevalling ook al was je daarvoor juist regelmatig (en andersom), tenminste dat heb ik onthouden van m'n googlen een tijdje terug

8 dagen geleden

Haha ja beide gevallen kan gewoon! Bij m’n eerste: volledig bv geen anticonceptie, werd na 6 maanden 1 keer ongesteld en toen niet meer en toen ik stopte met bv kwam die meteen weer regelmatig op gang. Nu de 2de: volledig bv en ook spiraaltje laten zetten midden oktober. 2 weken erna ongesteld voor bijna 2 weken ook💀 en daarna niet meer. Heb af en toe buikpijn maar geen bloed, niks. Heb ook een spiraal gehad voor de zwangerschappen en toen was ik de eerste 2 jaar niet ongesteld en toen ineens wel weer 2 jaar lang haha. Daarna eruit laten halen. Dus helemaal niet gek! Zodra je stopt met bv zal je dat merken. Soms kan het wel ineens op gang komen als je bv geeft maar hier echt niet😂

7 dagen geleden

Bv lukte in het begin niet dus alles gekolft, was na 6 weken weer ongesteld, lucky me😅 In het verleden een spiraal gehad, eerst 2 maanden ongesteld geweest en daarna 3 jaar niet

7 dagen geleden

Ik werd sinds mijn spiraal helemaal niet meer ongesteld, dat is vrij gebruikelijk en staat denk ik los van de bv

7 dagen geleden

Hangt er natuurlijk ook van af of je een hormoonspiraal of een koperspiraal hebt laten plaatsen.. met een hormoonspiraal werd ik nooit ongesteld en met koperspiraal natuurlijk wel gewoon