9 Reacties
één maand geleden
Dan heeft hij er blijkbaar geen behoefte aan op dat moment… Ik zou hem niet zo forceren maar juist blij zijn dat hij zo lekker diep slaapt en wat meer zijn behoefte volgen. 2 keer per nacht voor een voeding is keurig voor zo’n kleintje! ☺️
één maand geleden
Reactie op AnoniemLwd
Dan heeft hij er blijkbaar geen behoefte aan op dat moment… Ik zou hem niet ...
Ik denk inderdaad dat je nog even geduld moet hebben voor de volgende stap, 1 keer per nacht. Wat je eventueel nog zou kunnen proberen is er overdag een voeding extra tussen krijgen (kleinere hoeveelheid).. maar let op dat je baby niet te vol raakt, dat is voor je baby ook weer niet fijn
één maand geleden
Drinkt je zoontje niet slapend?
Hier ook een slaapkopje die niet wakker wordt maar de fles gaat evengoed tot de laatste druppel leeg.
In het begin met borstvoeding lukte dat trouwens niet maar toen was het aanhappen sowieso al een probleem, wat ik toen deed was kleertjes uit trekken en haar even vrij op bed te leggen. Dan werd ze koud en daardoor wakker. Of.. heel zielig, met een koud washandje in haar nekje 🫣
Het klinkt zo zielig maar anders dronk ze veel te lang niet…
één maand geleden
Hoeveel voeding krijgt je zoontje en hoeveel flessen?
We hebben het hier ook gehad hij is woensdag 10 wkn en drinkt nu 5x per dag 170(150+5). Nu hebben we nog steeds een nacht voeding omdat hij om 20u heel diep in slaap valt en we hem niet wakker maken. Een flesje om 2.30u en dan tussen 6 en 7
één maand geleden
Reactie op AnoniemLwd
Dan heeft hij er blijkbaar geen behoefte aan op dat moment… Ik zou hem niet ...
Daar heb je helemaal gelijk in. Alleen ben ik per voeding rond de 1,5 uur kwijt omdat hij reflux klachten heeft. Dit 2x per nacht doen met een dochter van 2 die om half 7 komt is behoorlijk pittig 😅
één maand geleden
Reactie op Momtobe082024
Hoeveel voeding krijgt je zoontje en hoeveel flessen?
We hebben het hier o ...
Hij weegt 5,3 kg nu. Hij mag ook 150+5 drinken. Overdag laat hij vaak flessen staan (sinds sprong 2? Of rota vaccin?) Waardoor hij ook niet aan genoeg komt. Daarom wil ik hem ook wel graag de fles geven zodat hij niet gaat afvallen. Misschien is dat de oplossing zoals jullie het doen, alleen ben ik bang dat hij dan altijd zo vroeg de nacht in blijft gaan en zijn hele ritme op kan schuiven?