13 Reacties

3 maanden geleden

Heb je al een draagzak geprobeerd?

3 maanden geleden

Wat naar voor jullie! Wat merk je aan zijn luiers? Kun je zelf nog ontspannen? Misschien even proberen om zelf rust uit te stralen, door hem even aan iemand anders toe te vertrouwen. Hij voelt de spanning denk ik. Geef je borstvoeding of flesvoeding? Je kunt een soort voedingskussen rollen van een handdoek en dat zo om hem heen leggen als hij op zijn zij ligt. Langs de rug, tussen de benen door een stukje omhoog. Dat geeft geborgenheid. Hem neerleggen en een hand op zijn buik en andere als een kommetje over zijn hoofdje. Dat geeft ook geborgenheid. Neem aan dat je de gebruikelijke dingen al hebt geprobeerd. 'Happy' song opzetten schijnt ook te helpen

3 maanden geleden

Regeldag zou ook nog kunnen, duurt hier meestal 2 dagen! Wil hij misschien in een draagzak (of gewoon tegen je aan) wel slapen? Of na wat extra voeding? https://www.24baby.nl/baby/borstvoeding/regeldagen/

3 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Heb je al een draagzak geprobeerd?
Nee nog niet geprobeerd, heb ik nog niet in huis. Wel al over nagedacht om deze te bestellen

3 maanden geleden

Reactie op CarolineF1986

Wat naar voor jullie! Wat merk je aan zijn luiers? Kun je zelf nog ontspann ...
Aan zijn luiers merken we geen verschil! Zelf zijn we er vrij ontspannen onder en blijven we rustig. Hij flesvoeding 70cc op dit moment. De overige google tips hebben we allemaal al geprobeerd dus hopelijk is het snel voorbij

3 maanden geleden

Reactie op SuzanneJHJ

Regeldag zou ook nog kunnen, duurt hier meestal 2 dagen! Wil hij misschie ...
Zijn regeldag heeft die al gehad! Bij dag 10, de draagzak ga ik proberen merk namelijk dat hij wel veel bij mij wil liggen

3 maanden geleden

Reactie op Lau123!

Zijn regeldag heeft die al gehad! Bij dag 10, de draagzak ga ik proberen me ...
Rond 3 weken heb je ook een regeldag!

3 maanden geleden

Rondje wandelen met de draagzak of in buggy op de wandelwagen. Slaap geluidjes opzetten.

3 maanden geleden

Massage vinden ze ook vaak rustgevend.

3 maanden geleden

Hebben wij ook gehad! Ons zoontje sliep alleen in de nacht en overdag niet. We leggen hem nu in de slaapkamer ingebakert. In het donker. We hebben een white noise geluidje aan. Dit heeft ons enorm geholpen!! Zie ook de 5鈥橲 methode!馃榿

3 maanden geleden

Oooohh lieve mama dit is bij ons ook bij 3 weken gebeurt is het ook zo dat als je hem weg legt dat hij steeds begint te huilen? Ik ben er nu achter dat hij verborgen reflux heeft en zijn over op reflux voeding en het gaat nu eindelijk goed.. kijk het nog even aan het kan ook een regel dag zijn. Bij ons werkt inbakeren puckababy en dan op zijn zij in een zijligkussentjee

3 maanden geleden

Reactie op Veno

Rond 3 weken heb je ook een regeldag!
Oh echt?? Dat wist ik niet

3 maanden geleden

Reactie op BabyT 25 Jan

Oooohh lieve mama dit is bij ons ook bij 3 weken gebeurt is het ook zo dat ...
Ja klopt! Als je hem weglegt gaat die weer huilen. Hopelijk is het een regeldag en is het snel weer over anders toch even verdiepen in andere oplossingen