9 Reacties

3 maanden geleden

Je kan hem het beste in slaap wiegen en zeker zijn dat hij slaapt, daarna eerst zijn billen en dan zachtjes zijn hoofd neerleggen. Hij zoekt geborgenheid die hij ook in jou buik had. Hij mist jou :)! Je kan overwegen om een baker zakje te gebruiken. Ik heb de ergo pouch inbaker slaapzak en de swaddle up van love to Dream. Maar het is gewoon normaal baby gedrag. Komt goed als ze wat ouder is

3 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Je kan hem het beste in slaap wiegen en zeker zijn dat hij slaapt, daarna e ...
Jaa beide dingen doe ik al maar helpen nog niet. Dankjewel! Goed om te horen dat het normaal baby gedrag is

3 maanden geleden

Het is heel normaal gedrag. Je baby is 9 maanden dichtbij jou geweest en moet nu ineens in een leeg koud bedje. Wat bij is helpt is inbakeren, het fedde&kees nunki lakentje en de cosleeper voorverwarmen (kleinere transitie).

3 maanden geleden

Hier ook geen cosleeper babies. Dochter wilde al niet, nu bij zoon opnieuw aangeschaft in de hoop dat ie wel wil maar ook niet. Hij slaapt in het nestje tussen ons in in bed. Letten daarbij uiteraard goed op dat hij niet met zijn neus in de rand beland, maar hij kan ook zijn hoofd zelf al draaien.

3 maanden geleden

Ik was benieuwd of je al iets hebt gevonden waardoor die wel in de co sleeper wil? Onze dochter van 1 week oud wil ook alleen maar ‘s nachts bij mij slapen 🙈

3 maanden geleden

Hier wil de kleine alleen in de nacht in het wiegje ( ook nog maar sinds 4 dagen). Wij gebruiken de puckababy en de love2dream inbakerzakken. Ze maakte zichzelf telkens wakker met haar bewegingen en nu gaat het beter! Ondanks dit duurt het soms 30 min met in en uit speen geven om haar in slaap te krijgen :)

3 maanden geleden

Kan je cosleeper in hoogte versteld worden? Die ik heb kan ik instellen dat 1 kant hoger ligt dan de andere kant. En misschien het bedje voorverwarmen dat de overgang van tegen jou aan naar het bedje warm blijft?

3 maanden geleden

Dit had onze dochter ook, wij kregen de tip om een kruik in het bedje te leggen zodat het lekker warm is, dit heeft bij ons goed geholpen

3 maanden geleden

Bij onze dochter van 3 weken precies hetzelfde. Dit was bij onze eerste dochter ook het geval. Een inbakerslaapzak werkte voor haar het beste (dan sliep ze 2 uurtje alleen en werd ze alsnog vaak wakker). Zwaaiende armpjes worden ze vaak wakker van. Tips die wij hebben gekregen van Kraamzorg: bedje opwarmen, inbakeren, gedragen shirt van mama in het bedje. Ik heb nog niet alles geprobeerd omdat ik ook geloof dat een kindje van nature het liefst tegen/ op een ouder slaapt. Ze ligt nu meestal naast mij in bed (zonder deken) of op haar papa.