6 Reacties
4 maanden geleden
Heeft ons zoontje een week of 2 terug een paar nachten gedaan. Ik denk dat het een stukje ontwikkeling is. Ze dromen ook inmiddels, ons zoontje is ook druk bezig met motorische ontwikkelingen. Maar was wel redelijk snel te troosten. Ik denk dat het sowieso een huil is die je niet moet negeren. Gewoon erheen gaan en troosten. En ik hoop voor je dat het snel minder frequent gebeurt. Toch sneu als ze zo van streek zijn.
4 maanden geleden
Ja hier ook. Troosten werkte hier averechts, ze raakte er nog meer van streek van. Ze varieerde van tussen 10 en 45 minuten. Vond het niet om aan te zien. Uiteindelijk bleek ze niet lekker te zijn, had een keer overgegeven en sindsdien ook geen last meer van gehad!
4 maanden geleden
Onze dochter, inmiddels 5, heeft hier last van. Ik ga er dan heen en aai haar dan een beetje maar praat er niet tegen. Dat helpt nl. niet. Alleen vertrouwen en troost bieden. Hierdoor duurt het naar mijn ervaring minder lang. Het gebeurt hier voornamelijk als het allemaal 'te veel' of te druk is geweest, soms gecombineerd met dat wij boos zijn geworden op haar gedrag dat ze dan vertoont als ze moe is. Dan wordt het helemaal te veel 🥺
gisteren
Ik kom even binnen vallen. Onze dochter van 1,5 heeft dit ook. Is niet echt wakker maar ze is zo boos. De ene keer krijg ik dr stil door op te pakken, vandaag hielp echt niks.
Wat doen jullie, gewoon laten huilen in bed? (Ik durf dr best wel eens een beetje te laten huilen maar dit gaat echt door merg en been).
Ze heeft het deze maand nu 3x gehad, is ook wel ziek geweest en zit in een sprong denk ik maar vind het echt heel heftig.
37 minuten geleden
Reactie op Redbutton
Ik kom even binnen vallen. Onze dochter van 1,5 heeft dit ook. Is niet echt ...
Als ik doorheb dat dat er aan de hand is, gewoon laten. Dan is ze er met 20 minuten uit. Anders is het een dik uur een grote heftigheid… wat bij ons helpt is vooral als we naar haar toe gaan met licht bijna helemaal uit een speentje geven en kijken of ze zelf rust vindt. Sterkte, ik weet hoe pijnlijk het is om je kleintje zo te zien ❤️