34 Reacties
8 maanden geleden
Hier hetzelfde met dochten van 10 mnd. Toevallig waren we met de oudste bij de tandarts vorige week en die zei dat het echt niks uit maakt. Ze kende zelfs een kindje dat met 14mnd pas tanden kreeg. Mn oudste was ook al laat met 9 mnd. Maar ik maak me dus geen zorgen! Hopelijk jij ook niet teveel. Alles komt op zn tijd!
8 maanden geleden
Reactie op Riaron
Hier hetzelfde met dochten van 10 mnd. Toevallig waren we met de oudste bij ...
Wat fijn om te horen en dat stelt me wel gerust!
8 maanden geleden
Reactie op MD999
Onze dochter is 9 maanden en krijgt ook nu pas haar eerste tandjes!
Sommig ...
In mijn omgeving is geen 1 kindje "zo laat" dus dan spookt er weer van alles door mijn hoofd😅 Maar fijn om te horen van het CB dat het dus ook pas met 1 jaar kan komen dan heeft de kleine meid nog even🫢
8 maanden geleden
Reactie op Ebony1310
Hier ook nog niet en maakt ook geen aanstalte. Ik maak me geen zorgen en ge ...
Ik kan me voorstellen dat het dan wel fijn is dat de kleine nog geen tandjes heeft!
8 maanden geleden
Reactie op LindsayPV
Hier ook nog niet , 9,5 maand.
We wachten maar rustig af😅🫢
8 maanden geleden
Reactie op Ruelle
Mijn oudste dochter kreeg haar eerste tandje tussen de 10 en 11 maanden. Mi ...
Ah dat vroeg ik mij al af want wij poetsen inderdaad nog niet alleen hoe was dat bij jullie oudste dochter om op latere leeftijd te starten met tanden poetsen?
8 maanden geleden
Ja, hier ook. Ons zoontje is 9.5 maand oud en heeft de liefste tandeloze glimlach ☺️🩵
Toevallig sinds dit weekend dat we het idee hebben dat er misschien wat aan zit te komen omdat hij wat meer huilt, soms speeksel uit zn mondje loopt en met z’n vingertje in zn mondje zit. Maar dat hebben we ook vaker gedacht en toen bleek het toch geen tandje.
8 maanden geleden
Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. De eerste tanden moeten voor 18 maanden door zijn. Onze oudste kreeg zijn eerste tand één week voordat hij 18 maanden werd. Onze tweede heeft nu met 10 maanden ook nog niks.
8 maanden geleden
Reactie op Mamavan2jongensx
Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. De eerste tanden moeten voor 18 ...
Gelukkig, dan hebben we nog even!🙏
8 maanden geleden
Mijn dochter is 10 maanden en ook nog tandloos! Komt vanzelf. Alleen maar fijn dat we nu nog niet hoeven te poetsen toch 😜?