34 Reacties

8 maanden geleden

Hier hetzelfde met dochten van 10 mnd. Toevallig waren we met de oudste bij de tandarts vorige week en die zei dat het echt niks uit maakt. Ze kende zelfs een kindje dat met 14mnd pas tanden kreeg. Mn oudste was ook al laat met 9 mnd. Maar ik maak me dus geen zorgen! Hopelijk jij ook niet teveel. Alles komt op zn tijd!

8 maanden geleden

Onze dochter is 9 maanden en krijgt ook nu pas haar eerste tandjes! Sommige kinderen krijgen pas bij 1 jaar hun eerste tanden zij het CB tegen mij, dus ik zou me er geen zorgen over maken!

8 maanden geleden

Hier ook nog niet en maakt ook geen aanstalte. Ik maak me geen zorgen en geef nog borstvoeding, dus klaar helemaal niet 😉

8 maanden geleden

Reactie op Ebony1310

Hier ook nog niet en maakt ook geen aanstalte. Ik maak me geen zorgen en ge ...
Klaar = klaag

8 maanden geleden

Hier ook nog niet , 9,5 maand.

8 maanden geleden

Mijn oudste dochter kreeg haar eerste tandje tussen de 10 en 11 maanden. Mijn jongste is bijna 10 maanden en er zijn nu wat puntjes zichtbaar van haar eerste tandje. Geen zorgen, het komt vanzelf en het scheelt je weer poetsen 😉

8 maanden geleden

Reactie op Riaron

Hier hetzelfde met dochten van 10 mnd. Toevallig waren we met de oudste bij ...
Wat fijn om te horen en dat stelt me wel gerust!

8 maanden geleden

Reactie op MD999

Onze dochter is 9 maanden en krijgt ook nu pas haar eerste tandjes! Sommig ...
In mijn omgeving is geen 1 kindje "zo laat" dus dan spookt er weer van alles door mijn hoofd😅 Maar fijn om te horen van het CB dat het dus ook pas met 1 jaar kan komen dan heeft de kleine meid nog even🫢

8 maanden geleden

Reactie op Ebony1310

Hier ook nog niet en maakt ook geen aanstalte. Ik maak me geen zorgen en ge ...
Ik kan me voorstellen dat het dan wel fijn is dat de kleine nog geen tandjes heeft!

8 maanden geleden

Reactie op LindsayPV

Hier ook nog niet , 9,5 maand.
We wachten maar rustig af😅🫢

8 maanden geleden

Reactie op Ruelle

Mijn oudste dochter kreeg haar eerste tandje tussen de 10 en 11 maanden. Mi ...
Ah dat vroeg ik mij al af want wij poetsen inderdaad nog niet alleen hoe was dat bij jullie oudste dochter om op latere leeftijd te starten met tanden poetsen?

8 maanden geleden

Hier al 6 🥲😭! Mis m’n baby… Haha, komt vanzelf de tanden!

8 maanden geleden

Reactie op Pinkflamingo

Ah dat vroeg ik mij al af want wij poetsen inderdaad nog niet alleen hoe wa ...
Dat ging meteen goed hoor. Zodra het tandje doorkwam met een vingertandenborstel en daarna een gewone. Het werd onderdeel van het avondritueel.

8 maanden geleden

Ja, hier ook. Ons zoontje is 9.5 maand oud en heeft de liefste tandeloze glimlach ☺️🩵 Toevallig sinds dit weekend dat we het idee hebben dat er misschien wat aan zit te komen omdat hij wat meer huilt, soms speeksel uit zn mondje loopt en met z’n vingertje in zn mondje zit. Maar dat hebben we ook vaker gedacht en toen bleek het toch geen tandje.

8 maanden geleden

Tot 1 jaar is normaal geloof ik

8 maanden geleden

Hier ook nog niks hoor

8 maanden geleden

Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. De eerste tanden moeten voor 18 maanden door zijn. Onze oudste kreeg zijn eerste tand één week voordat hij 18 maanden werd. Onze tweede heeft nu met 10 maanden ook nog niks.

8 maanden geleden

Reactie op Mamavan2jongensx

Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. De eerste tanden moeten voor 18 ...
Gelukkig, dan hebben we nog even!🙏

8 maanden geleden

Hier ook met 10 maanden nog niks! Kindje waar ik vaak op pad had ook pas rond 13 maanden een eerste tandje en toen ging het ineens heel snel. Geen zorgen over maken hoor 😊

8 maanden geleden

Mijn dochter is 10 maanden en ook nog tandloos! Komt vanzelf. Alleen maar fijn dat we nu nog niet hoeven te poetsen toch 😜?