10 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zoontje deed dit ook, zelfs nog een stukje verder. Kraamhulp maakte er ook niks van. Hij lag gewoon lekker zo. Overdag heb ik hem toen wel wat vaker op de andere zij gelegd om de ‘voorkeurs houding’ een beetje af te leren ivm vorm van het hoofdje. Hij doet het nu (4 wkn) een stuk minder, maar blijft toch af en toe nog even naar zijn zij rollen. Kan naar mijn inziens geen kwaad :).

3 maanden geleden

Kan vast geen kwaad idd, stomd er wel van te kijken. Hij draait op beide zijden gelukkig

3 maanden geleden

Hier nog 1 die omrolt van buik naar rug met nog geen 3 weken oud, was ook beetje verbaasd hahaha. Maar kan idd geen kwaad 😊

3 maanden geleden

Ligt de kleine in een Co-sleeper? Onze kraamverzorgster gaf aan dat ze vaak een beetje aflopen, waardoor de baby op de zij kan ‘rollen’. Ze heeft bij ons het iets opgehoogd. Dat kan eventueel ook! En anders is hij er snel bij. 🙂

3 maanden geleden

Reactie op SanRing

Ligt de kleine in een Co-sleeper? Onze kraamverzorgster gaf aan dat ze vaak ...
Ja ligt wel in een co sleeper maar het lukt hen overal en op beide zijdes😅 ook op tafel op een matje doet hij het.

3 maanden geleden

Ah, ja dan kan dat het niet zijn. Onze kleine is vrij beweeglijk en vind ik vaak in de nacht in verschillende hoeken in de ledikant. Ik heb het laken van Fedde en Kees besteld. Wellicht is dat iets!

3 maanden geleden

Onze tweede deed dit ook, in de kraamweek al, en bleek zijn nek en rug vast te hebben zitten. Bij de osteopaat hebben we toen meerdere behandelingen gehad en dit is toen verholpen.

3 maanden geleden

2024 babys are build different haha Die van ons is t nu al met 3 weken een aantal keer gelukt om op der buik te draaien! Ook houd hier mevrouw haar hoofd met gemak 2+min als we niet opletten omhoog als ze op der buik ligt 🫣

3 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

Onze tweede deed dit ook, in de kraamweek al, en bleek zijn nek en rug vast ...
Hier ook! Wij trots, blijkt het niet bepaald feestelijk te zijn

3 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

2024 babys are build different haha Die van ons is t nu al met 3 weken een ...
Onze meid van 3 weekjes oud precies hetzelfde ! 🙈 Niet normaal haha