5 Reacties

8 maanden geleden

Ieder kindje is anders en als dit voor jullie werkt is dat prima toch? Wij hebben ook al wel eens dagen dat hij maar 1 slaapje doet, zeker als hij in de ochtend laat wakker wordt (helaas gebeurt dat niet zo vaak 😂). Zolang ze niet oververmoeid is zou ik het lekker zo late!

8 maanden geleden

Op deze leeftijd is een 2-3-4 schema met dus 2 slaapjes gebruikelijk. Tot 18 maanden. De maximale wakker tijd is dan 4 uur. Het ziet ernaar uit dat de ochtend prima gaat, maar dat je inderdaad een slaapje in de middag mist. Ik zou dat wel proberen toe te voegen.. echt nog wel jong voor 1 slaapje. Als mij zoontje een ochtend tuk van 2,5/3 uur doet, dan is de middag vaak maar 1 uur / 5 kwartier. Maar als het voor jullie werkt is het natuurlijk prima! :)

8 maanden geleden

Doen wat bij je past. Wij kwamen voor de 6 maanden al op 2 dutjes uit en dat vond ik toen ook weinig, helemaal omdat het 2 dutjes van 1 uur zijn maar het zij zo. Zolang de nachten maar goed gaan vind ik overdag minder belangrijk

8 maanden geleden

Reactie op Mireille317

Doen wat bij je past. Wij kwamen voor de 6 maanden al op 2 dutjes uit en da ...
Hier precies hetzelfde. Onze meid doet ook al lange tijd 2 dutjes van 1 uur. Die doet ze eigenlijk wat te vroeg zodat haar wakkertijd tot echte bedtijd in de avond vrij lang is.. langer dan 4 uur. Dus ook niet ‘hoe het hoort’. Maar als dit is wat voor haar werkt, prima. Dan gaan we ook de strijd niet aan voor een extra dut. Opzich slaapt ze dochter wel lang, dus ik zou me er geen zorgen over maken :)

8 maanden geleden

Bij mij was dit tijdelijk een paar weken daarna weer terug naar 2 dutjes. Ook in de nachten werd hij ineens huilend wakker en niet te troosten maar ook vannacht weer doorgeslapen. Zijn fases alles is een fase hahaha