Hoi Mama's,
Ik ben over 1 dag 37 weken zwanger en zal met 38+? (Nog onbekend) weken worden ingeleid. Mijn baby ligt met zijn hoofd wel naar beneden, maar is nog steeds niet ingedaald. Kan ik hier zelf nog iets in doen of is het toch een kwestie van geduld blijven hebben? Vind het nu wel spannend worden..
Liefs
Ik weet niet of het je eerste kindje is of niet maar bij een eerste gaat het sneller normaal dan dat je al een kindje heeft. Indien je al kindjes hebt kan het zijn dat het pas gaat indalen tijdens de bevalling zelf dus zou me geen zorgen maken :)
Hier ook volgende week inleiding, met de voorwaarde dat de baby is ingedaald. Bij vorige afspraken lag de baby wel met het hoofd naar beneden, maar was nog niet ingedaald. Heb deze week een voetreflex massage gehad, waarbij zij ook heeft gedrukt op punten voor de indaling (volgens mij je schouder). Hopelijk heeft dit geholpen. 🤞
Inderdaad spannend!
Ik vind het maar spannend. Over een week word ik ingeleid en de baby ligt wel.met zijn hoofdje naar beneden, maar zijn billen drukt hij op mijn rechterkant van mijn buik en benen liggen gestrekt links. Vanzelfsprekend wil ik natuurlijk geen keizersnede maar word nu wel een beetje angstig.
Ik vind het maar spannend. Over een week word ik ingeleid en de baby ligt w ...
Waarom angstig? En waarom word je ingeleid?
Mijne ligt ook zo nog niet ingedaald ook ben nu 37 weken van 3 kindje en vk ziet er totaal geen gevaar in ?!
Waarom angstig? En waarom word je ingeleid?
Mijne ligt ook zo nog niet inge ...
Omdat ik helaas zwangerschapsdiabetes heb en insuline moet spuiten moet de baby van de vk met 38 weken worden gehaald :-( nu stress ik, omdat hij niet is ingedaald en KS heeft best een grote impact op het lichaam.
Omdat ik helaas zwangerschapsdiabetes heb en insuline moet spuiten moet de ...
Ah okeee ja snap ik wel maar mijn vk zegt dat ze vaak met weeën wel indalen. Ik hoefde me er totaal geen zorgen om te maken schijnt veel vaker te gebeuren.
Is het jou eerste of..?