17 Reacties

5 maanden geleden

Ik denk geduld hebben 🤭 Volgens mij kan je daar niks aan doen.. t is al goed dat die met ze hoofdje naar beneden ligt 🤭

5 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem haha

MOD

5 maanden geleden

Ik weet niet of het je eerste kindje is of niet maar bij een eerste gaat het sneller normaal dan dat je al een kindje heeft. Indien je al kindjes hebt kan het zijn dat het pas gaat indalen tijdens de bevalling zelf dus zou me geen zorgen maken :)

5 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Ik weet niet of het je eerste kindje is of niet maar bij een eerste gaat he ...
Mijn eerste haha! 😀

5 maanden geleden

Reactie op annesv92

Hier hetzelfde probleem haha
Spannend!!

5 maanden geleden

Hier ook volgende week inleiding, met de voorwaarde dat de baby is ingedaald. Bij vorige afspraken lag de baby wel met het hoofd naar beneden, maar was nog niet ingedaald. Heb deze week een voetreflex massage gehad, waarbij zij ook heeft gedrukt op punten voor de indaling (volgens mij je schouder). Hopelijk heeft dit geholpen. 🤞 Inderdaad spannend!

5 maanden geleden

Reactie op Charis91

Ik denk geduld hebben 🤭 Volgens mij kan je daar niks aan doen.. t is al go ...
Blijft spannend. Nog even geduld hebben 😳😮

5 maanden geleden

Reactie op pln92

Blijft spannend. Nog even geduld hebben 😳😮
Haha ja inderdaad! Ik word ook volgende week ingeleid met 38+3

5 maanden geleden

Misschien helpt spinning babies? Met een bal oefeningen doen is dat.

5 maanden geleden

Bij mij was het ook pas 37+3 dat hij indaalde (eerste kindje). Ze kunnen overigens ook pas bij bevalling zelf indalen...

5 maanden geleden

Is normaal hoor soms dalen ze pas in bij de bevalling

4 maanden geleden

Ik vind het maar spannend. Over een week word ik ingeleid en de baby ligt wel.met zijn hoofdje naar beneden, maar zijn billen drukt hij op mijn rechterkant van mijn buik en benen liggen gestrekt links. Vanzelfsprekend wil ik natuurlijk geen keizersnede maar word nu wel een beetje angstig.

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Ik vind het maar spannend. Over een week word ik ingeleid en de baby ligt w ...
Waarom angstig? En waarom word je ingeleid? Mijne ligt ook zo nog niet ingedaald ook ben nu 37 weken van 3 kindje en vk ziet er totaal geen gevaar in ?!

4 maanden geleden

Reactie op annesv92

Waarom angstig? En waarom word je ingeleid? Mijne ligt ook zo nog niet inge ...
Omdat ik helaas zwangerschapsdiabetes heb en insuline moet spuiten moet de baby van de vk met 38 weken worden gehaald :-( nu stress ik, omdat hij niet is ingedaald en KS heeft best een grote impact op het lichaam.

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Omdat ik helaas zwangerschapsdiabetes heb en insuline moet spuiten moet de ...
Ah okeee ja snap ik wel maar mijn vk zegt dat ze vaak met weeën wel indalen. Ik hoefde me er totaal geen zorgen om te maken schijnt veel vaker te gebeuren. Is het jou eerste of..?

4 maanden geleden

Reactie op annesv92

Ah okeee ja snap ik wel maar mijn vk zegt dat ze vaak met weeën wel indalen ...
Oh wat fijn! Hoop dat dat bij mij ook gaat gebeuren als ze starten met de weeënopwekkers. Mijn eerste 🥰

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Oh wat fijn! Hoop dat dat bij mij ook gaat gebeuren als ze starten met de w ...
Heb vertrouwen & ...blijf zoveel mogelijk bewegen en van houding veranderen dat helpt ook allemaal mee. Heel veel succes !