13 Reacties
één maand geleden
Ik werd na mijn eerste bevalling pas na 3,5 maand weer ongesteld.
één maand geleden
Reactie op Benoo
Ik geef borstvoeding en ben al sinds 27 juni niet meer ongesteld geworden. ...
Ze geeft flesvoeding staat er.
één maand geleden
Ik geef flesvoeding en ben 9 weken geleden bevallen en nog niet ongesteld geworden.
één maand geleden
Paar weken borstvoeding gegeven (weet niet of dat verder invloed heeft) en verder alleen flessenvoeding. Nu 10 weken oud en ook nog niet ongesteld geweest
één maand geleden
Volgens mij is het bij iedere vrouw anders en is het niets om je zorgen over te maken. Ik heb geen ervaring met flesvoeding maar bij mijn eerste met bv bleef mijn menstruatie bijna 2 jaar weg (zaaalig) en nu bij mijn tweede van 2 maanden met bv ben ik al ongesteld geweest (heulaas). Die variaties zullen er verwacht ik met flesvoeding ook zijn, al zullen vrouwen die borstvoeding geven in de regel langer geen cyclus hebben.
één maand geleden
Ik ben vandaag 9+1 weken terug bevallen, en net ongesteld geworden. Heb dit zo niet gemist 🤣
één maand geleden
Vandaag 11 weken pp en sinds dinsdag ongesteld. 6 weken na de bevalling ook al 8 dagen gevloeid. Dit keer met duidelijkere ongesteldheidssymptomen dan de vorige keer, pretje😉. Voor iedereen is het anders, je ongesteldheid komt vast spoedig, geniet nog maar even van het niet ongesteld zijn haha.