149 Reacties

8 maanden geleden

Hier ook hoor 😘

8 maanden geleden

Ik doe mee! Komt nog zeker 2 keer voor een voeding. En soms wel vaker 🤪

8 maanden geleden

Hier ook, niet meer voor voeding maar zeker voor troost meerdere malen per nacht

8 maanden geleden

Hier ook nog geen nacht doorgeslapen. Minstens drie keer wakker. Zwaar hè? Wij hebben ook van alles geprobeerd. Uiteindelijk gewoon geaccepteerd.

8 maanden geleden

Hier een vliegende start met doorslapen.. tot ze 4 maanden was, sindsdien is het 2 tot 12 keer per nacht feest. Misschien mag ik niet meedoen omdat ik de eerste maanden wel heb kunnen slapen maar de heftigheid van de afgelopen 5 maanden zijn wel intens. 😢 Ik kon het steeds redelijk goed ‘managen’ door te denken dat zij er niks aan kan doen en het allemaal voorbij gaat, het wordt allemaal beter maar sinds 2/3 weken kan ik er echt slecht tegen. M’n lijf begint aan alle kanten te protesteren. M’n bekken zijn nog altijd niet goed en het niet goed kunnen rusten ‘s nachts, doet daar geen goed aan. Constant je bed uit of in een klote houding slapen… ik ben constant in een gespannen alertheid. Heel heftig als je dit al vanaf dag 1 hebt… respect en knuffel voor deze dames! ♡

8 maanden geleden

Hier hetzelfde 😊

8 maanden geleden

Hier ook, elke nacht nog meerdere keren wakker

8 maanden geleden

Hier ook..

8 maanden geleden

Hier ook. Zoontje is bijna 10 maanden. Krijgt flesvoeding. Er is iedere nacht wel iets. Wat er nodig is verschilt per fase. Maar tot nu toe is er ook altijd nog een voeding nodig, we geven dan maar 120 water met 2 scheppen. De laatste week zitten we opeens weer in een fase dat hij standaard 1 tot 2 uur wakker is in de nacht. Echt killing. En dan ook veel onrust, zelfs op schoot. Dat is echt frustrerend. Heb liever dat hij rustig wordt en we met hem moeten zitten of bij ons kunnen nemen dan dat je zo enorm aan het kloten bent.. zwaar is het zeker!

8 maanden geleden

Hier ook 10 maanden en nog elke nacht meerdere keren wakker

8 maanden geleden

Mijn zoontje is 10 maanden en is letterlijk 1x in zijn leven, maar 1x wakker geworden in de nachts! Elke nacht dus ook meerdere keren (variërend tussen 2 en 6x wakker, paar minuten tot een paar uren wakker), nog nooit doorgeslapen

8 maanden geleden

Hier een baby die sinds 6 maanden niet meer doorslaapt. Haar broer is nu 6,5 en heeft nog nooit een nacht doorgeslapen. Het went wel op het gegeven moment. Dan ben je kapot als ze wel doorslapen of ergens logeren 🙈😂

8 maanden geleden

🙋‍♀️

8 maanden geleden

🙋🏻🥱 minimaal 2x per nacht, maximaal iedere 15 minuten 😅

8 maanden geleden

Hier ook! 10 maanden inmiddels..

8 maanden geleden

Ohhh hier ook niet hoor (bijna 10 maanden).🙋‍♀️

8 maanden geleden

Ehm Liv heeft eventjes doorgeslapen, denk 1 maand en toen was het voorbij haha. Mijn oudste slaapt bijna altijd door, ze is 5. Zij sliep als baby ook regelmatig door, dus heb er weinig hoop in dat het bij de jongste nog goed komt.

8 maanden geleden

✋️Hier bijna 10 maanden en ook nog geen nacht doorgeslapen. Dit in tegenstelling tot mijn dochter die met 2 maanden doorsliep.

8 maanden geleden

Hier ook niet… ze sliep van de week opeens een blokje van 6 (!!) uur. Nog nooit gehad. Of telt dat als doorslapen? Daarna weer elke nacht minimaal elke 2 uur feest, soms vaker. En vroeg wakker

8 maanden geleden

Reactie op Momoftwo20202024

Hier ook. Zoontje is bijna 10 maanden. Krijgt flesvoeding. Er is iedere nac ...
Heel herkenbaar die 2 uur wakker in de nacht. Als je dan inderdaad rustig op de bank kan zitten, dan zou het nog tot daaraan toe zijn maar het is gewoon 2 uur lang keihard werken en zoeken naar IETS wat rust geeft. En nog irritanter: was vannacht werkt, werkt morgen nacht niet. En idd die fases: dan is het een verstopte neus, dan verlatingsangst, dan een speen die kwijt is, te warm, te koud……… 🫩