8 Reacties
16 dagen geleden
Hier ook helaas nog steeds last van. Ze zijn bij mij toen 1,5uur bezig geweest om hem te zetten…… en ook vaak mis geprikt en tegen het bot. Huisarts gaf idd aan ja kan… maar wordt langzaam aan wel wat beter en ene dag gaat beter als andere dag.
16 dagen geleden
bij mijn 1e zwangerschap ook niet lekker gezet. hier 1e jaar veel last van gehad. pijn is nu na paar jaar eigenlijk helemaal weg. alleen bij veel rugpijn of koud nat weer voel ik het wel eens
16 dagen geleden
Hier ook nog steeds pijnlijk en beurs! Waarschijnlijk is het idd botvliesirritatie, kan heel lang duren.
16 dagen geleden
Hier ook nog last! Helaas bij mij wel 8x verkeer geprikt, waardoor ik wss zenuwschade eraan over heb gehouden. Heb hier binnenkort afspraak voor in het ziekenhuis
15 dagen geleden
Reactie op ArankaRomy
Hier ook nog last! Helaas bij mij wel 8x verkeer geprikt, waardoor ik wss z ...
Wat ervaar je bij zenuwschade? Ik heb namelijk ook het vermoeden dat ik daar last van heb. De huisarts stuurt mij zonder doorverwijzing naar huis voor de 3e keer. 😵💫
15 dagen geleden
Reactie op Lola199628
Wat ervaar je bij zenuwschade? Ik heb namelijk ook het vermoeden dat ik daa ...
Last van m’n hele rug. Voornamelijk hele dag door pijnscheuten door de rug heen. Arts vergeleek het met bliksem door je rug. Weet niet hoe ik het anders uit moet leggen. Ik heb trouwens niet eens de huisarts gebeld. Ik heb gelijk het ziekenhuis gebeld waardoor ik nu afspraak krijg met anesthesist en daarna word doorgestuurd naar neurologie. Als ik jou was zou ik ook gewoon het ziekenhuis bellen waar je bent bevallen!