38 Reacties

2 maanden geleden

5 juli bevallen en nog niet ongesteld. Ik geef volledig borstvoeding. Bij mijn eerste 6 weken borstvoeding gegeven daarna kunst. Toen werd ik na ongeveer 14 weken ongesteld en merkte toen geen verschil met daarvoor. Hopelijk blijft het nog even uit 😊

2 maanden geleden

Reactie op Miriamlisanne

23 juni bevallen, 4 dagen bv gegeven en sindsdien kunstvoeding. Nog geen me ...
Ik ben inmiddels toch ongesteld geworden. Op de dag af 18 weken na de bevalling :-)

2 maanden geleden

Reactie op MamaRaafje

borst of fles?.😊 ik geef flesvoeding, bevallen 1 jl maar ook nog niks
Paar x per dag kolven en verder kv. Wel fijn hè! Maar ook wel raar

2 maanden geleden

Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Maar na mijn eerste, ook spoedsectio, bloedde ik de eerste x echt als een rund🥲

2 maanden geleden

Ik ben vorige week ongesteld geworden en (7 dagen 7 later ) nog Steeds aan het vloeien ik vraag me af wanneer het stopt het was in het begin weinig bij mij maar vandaag opeens ( dag 7) heel veel en ook elke dag last

één maand geleden

Nog steeds niet?

één maand geleden

Ik ben ook niet ongesteld geworden 13 juli een spoedkeizersnede gehad. Nu later 4 maanden nog niet ongesteld.

één maand geleden

Hier ook nog niet ongesteld, geef volledige bv maar ze laat er 's nachts wel 12 uur tussen qua voedingen

één maand geleden

Zelfde hier! Ook bevallen dmv een spoedkeizersnede en nog niet ongesteld.

één maand geleden

Reactie op kimmetjuh89

Ik ben ook niet ongesteld geworden 13 juli een spoedkeizersnede gehad. Nu l ...
Precies hetzelfde

één maand geleden

Ik ben met precies 12 weken weer voor de eerste keer ongesteld geworden, dit was echt een zwaar lachertje... Na 2 weken WEER ongesteld ook een zwaar lachertje. Toen gaf ik nog gewoon borstvoeding! Afgelopen week (op vakantie🥲) ongesteld geworden en dit was wel echt een serieuze haha. Dag 1 veel moeten wisselen van verbandjes dag 2 was het alweer voor mijn doen normaal. Totaal geen buikpijn gehad! Bij Maud had ik ook geen "horror" eerste menstruatie! Dus y hoeft echt niet zo heftig te zijn hoor haha Bij Maud was ik na 4.5 weken alweer ongesteld! Terwijl ik borstvoeding gaf 🥲😝

één maand geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Ik ben met precies 12 weken weer voor de eerste keer ongesteld geworden, di ...
Omg wat tegenstrijdig dan allemaal hè😝

één maand geleden

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden🫣

één maand geleden

Reactie op BB07

Ik ook niet 🥲

één maand geleden

Reactie op BB07

Ik ook niet!

één maand geleden

Hier ook nog steeds niet kleine meid is eind volgende week 5 maanden. Geef volledig borstvoeding.

één maand geleden

Ik ook niet, dochter is bijna 5 maanden en geef volledig borstvoeding. Bij mijn zoon werd ik pas weer ongesteld nadat ik gestopt was met borstvoeding geven

één maand geleden

Ik ook niet, en geef geen borstvoeding meer sinds week 8. En ze is aankomende zondag 19 weken…