71 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb geen ervaring maar mijn vriendin wel een ze zei dat vaginale toch de beste beslissing die ze heeft gedaan,had eerst keizersnede en daarna vaginaal

5 maanden geleden

Vaginale is de best. Omdat na een paar dagen kun je herstellen. SUPERRR FIJN

5 maanden geleden

Reactie op my heart

Vaginale is de best. Omdat na een paar dagen kun je herstellen. SUPERRR FIJ ...
Dat is helaas lang niet altijd waar. Ik krijg dit keer een keizersnede omdat ik veel schade opliep bij mijn eerste vaginale bevalling en daar ontzettend lang van moest herstellen.

5 maanden geleden

Honderden vrouwen en artsen kunnen je advies geven maar het gaat er om wat jij wil en waar jij je comfortabel bij voelt. Iedereen ervaart het anders en je weet van tevoren nooit hoe het loopt. Probeer je juist af te sluiten en te voelen wat jij graag wil. Succes ♥️

5 maanden geleden

Mijn schoonzus heeft eerst een keizersnede en het kindje daarna een vaginale bevalling gehad. Zij vond de vaginale bevalling fijner wat betreft proces, herstel en de hele kraamperiode erna. Volgens haar waarschijnlijk toch omdat de vaginale bevalling alle processen / hormonen in je lichaam aan het werk te zetten die geboorte en herstel mogelijk maken. Maar zoals je hier ook leest, er zijn uitzonderingen waar de vaginale bevalling minder goed uitpakt. Ik zeg bewust uitzondering, omdat je er in de regel vanuit mag gaan dat wij vrouwen gemaakt zijn om te baren en de vaginale bevalling is zoals de natuur het bedacht heeft. Maar dat laat natuurlijk niet weg hoe jij je voelt en wat jouw voorkeur is. Uiteindelijk is dat het belangrijkste wat er is! Veel wijsheid gewenst, volg je gevoel, dan zit je nooit fout! 🌹🙏🏼

5 maanden geleden