10 Reacties

2 maanden geleden

Ja hier hetzelfde en wij zouden pas rond 17 september in sprong 2 zitten. Ik volg mee!

2 maanden geleden

Reactie op EssieLE

Ja hier hetzelfde en wij zouden pas rond 17 september in sprong 2 zitten. I ...
De app houdt idd de uitgerekende datum aan.. maar soms vraag ik mij oprecht af of dit wel klopt.. :)

2 maanden geleden

Reactie op EssieLE

De app houdt idd de uitgerekende datum aan.. maar soms vraag ik mij oprecht ...
Ik dus ook. Volgens de app zou ik net uit sprong 1 moeten zijn maar die heeft ze echt vorige week al gehad…

2 maanden geleden

Volgens mij behoort dit inderdaad wel tot sprong 2 😊 Ze geven aan in het oei ik groei boek dat tussen week 7 en week 10na de uitgerekende datum ze in sprong 2 zitten. Met als piek week 8. Maar misschien hebben sommige kindjes het al eerder. Mijn zoontje zit nu in week 9 maar ik heb niks van het sprongentje gemerkt 🙈 wat jij zegt herken ik wel want dat doet hij nu ook.

2 maanden geleden

Betalen jullie voor de oei ik groei app? Of hebben jullie een andere

één maand geleden

Hoelang duurt sprong 2 ? Want mijn dochter zit er sinds vandaag middenin en het is vreselijk😢

één maand geleden

Reactie op gwen125

Hoelang duurt sprong 2 ? Want mijn dochter zit er sinds vandaag middenin en ...
Hier nu 12 dagen, in totaal 14 volgens de app

één maand geleden

Hier van uitgerekende datum 28 juli heb ik ook het idee dat hij er al een paar dagen in zit… maar hij is 3 aug pag geboren dus nu ‘pas’ 5 weekjes oud. Volgens de app zou het dan bij ons juist rond de 7 weken moeten beginnen. Sprong 1 had hij overigens ook meer dan een week vroeger dus het zal dan wel zo zijn I guess?

één maand geleden

Reactie op rs2024

Betalen jullie voor de oei ik groei app? Of hebben jullie een andere
Ik betaal ervoor, ik vind het wel het geld waard. Je kan er met 2 personen gebruik van maken

één maand geleden

Reactie op kinderwens1995

Hier nu 12 dagen, in totaal 14 volgens de app
Dit meen je niet😢