41 Reacties
2 maanden geleden
Wij geven onze kleine geen andere voeding maar hebben wel het zelfde probleem. Hij dronk eerst makkelijk 90cc tot 150cc per voeding. Nu valt hij na 60cc al in slaap en hierdoor meld hij zich dus ook bijna elk uur. Ik ben kapot…
2 maanden geleden
Bij de oudste ook omneo voeding geprobeerd. Bij ons werkte de Difrax 123 standen speen heel goed. Met de s speen ging het bij ons te langzaam.
2 maanden geleden
Reactie op Nijntje Zoomer
Wij geven onze kleine geen andere voeding maar hebben wel het zelfde proble ...
Gebruik je ook een prematuur speentje? Zo ja probeer spee tje 1 klinkt alsof die heel moe is door het zuigen
2 maanden geleden
Reactie op Xlis
Ik zit met precies hetzelfde te stoeien op dit moment, dus ik lees even mee ...
Ja wij hadden precies hetzelfde. 1 gaat te moeizaam en 2 te snel. Ik heb nu 3 voedingen gedaan met de difrax s speen op de dr brown fles en hij doet tussen de 17 en 20 minuten over ongeveer 100 ml dus tot zover tevreden!
2 maanden geleden
Ik volg ook! Vandaag gestart en speen 1 lijkt te klein, heb het idee dat de voeding wat dikker is. Met speen 2 ging het wel beter maar ik ben dan weer bang dat het te snel gaat en hij daar weer krampen van krijgt😂
2 maanden geleden
Reactie op Xlis
Hier nu ook de difrax speen aan het gebruik, dat gaat inderdaad goed! Heb j ...
Sorry voor de late reactie maar klopt inderdaad, ik loop tegen precies hetzelfde aan. Hij heeft veel vaker honger. Ene dag wel meer dan de ander lijkt het. En dit is dag 2 dat hij geen ontlasting heeft 😅 hoe gaat het nu bij jou?
2 maanden geleden
Reactie op Popje1607
Opzich wel goed alleen volgens mij reageert ons moppie niet zo lekker op di ...
Ach wat zielig he ☹️ wij hadden van de week ook zo'n dag maar sindsdien is hij niet meer ontroostbaar geweest dus hoop voor jullie dat t beter zal gaan. Al blijf ik ook mn twijfels houden of de voeding genoeg verzadigd
2 maanden geleden
Reactie op Popje1607
Opzich wel goed alleen volgens mij reageert ons moppie niet zo lekker op di ...
Hier ben ik eigenlijk ook na 2 flessen weer gestopt haha. Maar dat was omdat na elke fles hij echt 2 uur lang keihard aan het krijsen was, en niet terug te leggen was in bed. Met die normale voeding doet hij dat niet, lijkt daar dan toch geen last van te hebben, op de krampen na die sowieso al bij baby’s horen haha.